Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Beste sinds gisteren is er rechts op mijn internet mozilla bladwijzerbalk een map bijgekomen met naam "Andere Bladwijzers" Weet iemand hoe ik deze...
Antwoorden
14
Weergaven
1K
  • Gesloten
Besten, De laatste tijd heb ik moeilijkheden om met mijn iD in te loggen op officiële websites zoals de overheid en hospitalen. Werk ik met...
Antwoorden
14
Weergaven
555
  • Gesloten
Hallo mede computer fanatiekelingen, Al geruime tijd erger ik mij er aan dat wanneer ik Edge opstart deze steeds ververst. Nu zag ik Ccleaner de...
Antwoorden
14
Weergaven
795
  • Gesloten
Al vele jaren gebruik ik Firefox. De laatste weken loopt deze browser echter meteen al vast als ik een bepaalde Wordbijlage moet verzenden via...
Antwoorden
14
Weergaven
849
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik help een angstige dame met haar PC die erg overdreven reageert. Een browser (chrome in haar geval) geeft bij een invoerveld vaak een suggestie...
Antwoorden
14
Weergaven
786
  • Gesloten
Vandaag wilde ik een paar instellingen wijzigen in Firefox, maar dat ging opeens niet meer: “Uw browser wordt door uw organisatie beheerd”. Ik...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
Opera is plezant om even te browsen zonder advertenties. Ik doe er geen veranderingen in of log nergens in. Bij Chrome komt soms 'Circus'...
Antwoorden
13
Weergaven
447
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik had wat problemen met mijn laptopje daar ik steeds de melding kreeg dat mijn licentie ging verlopen. Het forum heeft goed geholpen en probleem...
Antwoorden
11
Weergaven
685
  • Gesloten
  • Opgelost
Is er ook op één of andere manier een button te maken of een zoekveld in Edge ? Nu gebruik ik Ctrl F om deze te voorschijn te halen. Ik heb...
Antwoorden
11
Weergaven
822
  • Gesloten
Sedert enige tijd kan ik de site www.KBC.be niet meer inladen met Edge. In een flits zie ik de inlogpagina en dan verschijnt in de site een wit...
Antwoorden
11
Weergaven
955
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan