Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
avg
ik wil de nieuwe avg installeren op mijn pc. moet ik de oude eerst verwijderen of gaat de nieuwe er overheen? grtjes
Reacties
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Is er iemand die juiste datum weet wanneer de vista uitkomt?
Reacties
1
Weergaven
1K
P
  • Gesloten
Hey iedereen, Zit met het volgende probleem:sedert korte tijd kan ik geen systeemherstel meer doen(het bestand opent soms wel,soms niet maar als...
Reacties
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Microsoft gaat AVG meeleveren met Vista Microsoft heeft bekendgemaakt dat het de gratis variant van AVG Anti-Virus 7.5 zal gaan aanbieden...
Reacties
4
Weergaven
2K
N
  • Gesloten
als ik mijn pc scan krijg ik altijd deze antwoord Fout bij het scannen van de actieve opstart sector van 1. harde schijf. Fout bij het lezen...
Reacties
6
Weergaven
3K
nikki
N
K
  • Gesloten
heeft er iemand al ervaring met AGV virusscanner ?? positieve of negatieve..graag feedback aub
Reacties
9
Weergaven
3K
  • Gesloten
in mijn vakje rechtsonder het bureaublad,naast klokje, zie ik al een hele tijd het icoontje van windows-audio (luidsprekertje) en van de...
Reacties
9
Weergaven
3K
  • Gesloten
mijn zoon heeft zich een tweede hands laptop gekocht en bij het opstarten vraagt een POWER ON wachtwoord maar deze kent mijn zoon niet.De verkoper...
Reacties
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Na Hitman zijn werk te laten doen, las ik in het rapport volgende gegevens : Als u al eens eerder een proefversie van Spy Sweeper op uw computer...
Reacties
24
Weergaven
5K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan