Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
Heb een externe HD met welk programma zet ik een backup daar neer of..?
Reacties
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
<TABLE cellSpacing=1 cellPadding=2 width="100%" border=0><TBODY><TR vAlign=top><TD width=570></TD><TD width=200></TD></TR><TR><TD colSpan=2>...
Reacties
1
Weergaven
1K
parasiet
P
  • Gesloten
Hallo, Ben dus terug hé;) zie bij overige voor beetje uitleg. Heb dus enkele dingen te melden over de pc en wou die via de site hier uitzoeken...
Reacties
6
Weergaven
2K
Y
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een Pentium4 , 2400Mb Systeemgeheugen 1024 Mb (DDR SDRAM) 2 harde schijven van 160 Gb verdeeld in verschillende partities. Opslag...
Reacties
3
Weergaven
2K
riddick
R
K
  • Gesloten
Nna het aansluiten van printer via USB poort op mijn PC herkent mijn PC mijn printer NIET (al geprobeerd met 2 printers) dus ..geen melding "van...
Reacties
8
Weergaven
4K
  • Gesloten
Wanneer je de computer deelt met meerdere gebruikers, en je niet wilt dat zij bij het openen van de Windows Verkenner zien welke schijven of...
Reacties
0
Weergaven
3K
M
  • Gesloten
Heb je ook dat je PC langzaam is? Dan is deze tweak iets voor jou. Een simpele manier om je PC sneller te maken in Windows XP is door je...
Reacties
2
Weergaven
5K
  • Gesloten
hallo, Na goede hulp van Forrestblade was ik heel tevreden dat ik nu een een pc had die niet ieder half uur een bsod gaf. Maar echter toen ik...
Reacties
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
weet er iemand hoedat het komt als ik van sommige een e-mail krijg , kan ik met beantwoorden zelfs de lettertype veranderen en een foto bijvoegen...
Reacties
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
hello, heb een pentium 4 voor mijn kids en deze is uitgerust met xp home. Ik start de pc op en deze draait soms 2 - 3 of 10 minuten. Dan valt hij...
Reacties
13
Weergaven
3K
rene-chris
R
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan