Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
M
  • Gesloten
Ben verplicht voor nieuwe windows te kopen ,na het vervangen van pc. de vraag is: het is nu november en in januari komt Vista uit, Hier op wachten...
Reacties
5
Weergaven
1K
sweety43
S
K
  • Gesloten
ik probeer tevergeefs online nieuwsuitzendingen (vb VTM nieuws ) afspelen op windows media player ,ik krijg telkens volgende mededeling: "Kan het...
Reacties
6
Weergaven
2K
P
  • Gesloten
Windows XP systeemherstel slaat het herstelpunt niet op Vóór u nieuwe software installeert of een eerdere status van de computer wilt herstellen...
Reacties
1
Weergaven
4K
gabriel
G
  • Gesloten
Ik heb en programma gevonden om een unattended bootable cd te maken met mijn windows XP + SP2 + eventueel updates + Office 2003 enz... .. Maar wat...
Reacties
1
Weergaven
3K
gabriel
G
  • Gesloten
(op)Een vraagje, een vriend van me kocht in aldi de laptop van deze week. Bij het opstarten werd gevraagd de taal te selecteren, hij koos Frans...
Reacties
5
Weergaven
3K
P
  • Gesloten
T t/m Z TeoSoft Anti-Spyware [teosoft.com, teosoft.biz, teocash.com, shootspyware.com] adverteert via spam Terminexor [terminexor.com]...
Reacties
0
Weergaven
2K
parasiet
P
P
  • Gesloten
P t/m S PAL Emergency Response [palsol.com, palsol.biz, palsol.net] geen trialversie beschikbaar PAL Spyware Remover [palsol.com...
Reacties
0
Weergaven
2K
parasiet
P
  • Gesloten
Elke vierentwintig uur wordt een herstelpunt gemaakt. Die frequentie kunt u zelf aanpassen, met behulp van het register. Zorg vooraf voor een...
Reacties
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Werkt echt heel goed en is up to date Is volledig gratis dit kan ook bij downloads geplaast worden
Reacties
4
Weergaven
2K
parasiet
P
  • Gesloten
hallo wat kan ik daar aan doen om mijn laptop rapper laten te opstarten. groetjes protter (y)
Reacties
2
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan