AVG virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

karel

Gast
heeft er iemand al ervaring met AGV virusscanner ?? positieve of negatieve..graag feedback aub
 
avg is een heel goeie gratis virusscanner ik heb die ook gebruikt
maar ben sinds een tijdje overgestapt op NOD 32
en ik ben daar zeer tevreden over
 
ik gebruik verschillende antivirus programs(verschillende pctjes)en vind avg gekombineerd met sygate firewal zeer goed
 
Ik heb op de ene pc Avast (ook gratis, in 't nederlands en zeer goed) en nog nooit problemen gehad.
Op de andere staat AVG en tot gisteren geen enkel probleem, mijn zoon echter kreeg gisteren via msn een site doorgestuurd en bingo, een virus!
AVG heeft niet gereageerd en na scannen niets gevonden...
Bitdefender onlinscan deed de job wel maar de pc bleef geïnfecteerd.
Na een update van AVG ( en dat doet hij vrijwel dagelijks) vond hij wel geïnfecteerde bestanden en heeft ze gecleant.
'k Ben nu bezig om die pc eens goed te cleanen.
Maar AVG is een goede virusscanner alleen kwam waarschijnlijk die update iets te laat...
Maar ik verkies toch Avast.
 
Ik gebruik de gratis versie van AVG ook al jaren. Ik vind het een goede virusscanner. Enkele dagen geleden kreeg ik een bericht dat vanaf januari 2007 de oude versie (de gratische) 7.1 niet meer ondersteund wordt. Ondertussen heb ik de nieuwe versie 7.5 geïnstalleerd en ook deze werkt perfect. Ik heb wel opgemerkt dat bij de gratische software hier op het forum nog altijd de versie 7.1 staat. Misschien kan die ook vervangen worden door de nieuwe 7.5????
 
van af nu de nieuwe avg free +antispyware en werkt goed hoor
vanaf januari verdwijnt de oude versie opletten dus......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan