Status
Niet open voor verdere reacties.
Scarlet is opgekocht door BGC, maar ik merk dat Scarlet nog zeer veel autonomie heeft eigenlijk.
Ze hebben nog steeds hun eigen netwerksegmenten etc. In één van de grootste datacenters van Brussel hebben die bijvoorbeeld nog steeds hun "eigen" stekje... Netjes appart lijnen; BGC, Telenet, Scarlet, ...
Ook administratief werken die nog redelijk losjes en niet zoals BGC doet; dure administratieve kosten, alles per fax bevestigen, lang wachten, ... Gewoon een mailtje en gaan. Natuurlijk dikwijls met de nodige nonchalance aan hun kant erbij. Dus nog 3 mailtjes achterna sturen om het goed in orde te krijgen wat je originele vraag was omdat ze het niet goed gedaan hebben. Want een simpele vraag correct afhandelen is daar soms nogal moeillijk. Ik denk soms dat ze daar niet goed kunnen lezen of alles op wegwerp papiertjes schrijven met de gekende gevolgen...
dit klopt idd
heb 3 maanden gratis was promo nog maand erbij door de problemen nog 30€ kredietnota....maar normaal moet ik wel 5€ betalen omdat ik geen BGC lijn heb per maand is niet in promo in begrepen..
al 2 maanden geen factuur..hoe gaat dit weer aflopen....
 
Welke modem krijg je bij Scarlet?
Heb veel misserie gekend met de BGC BBox2. Elk jaar moeten omwisselen voor een nieuwe omdat die wreed onstabiel werd. Elk jaar opnieuw dezelfde misserie. Nu de bbox3. Ziet er al iets professioneler en stabieler uit dan die bbox2.
Al is de snelheid niet al te super. Ze kunnen 70Mbps, maar om het aanbod een beetje te verdelen onder de gebruikers gaan ze minder. Je merkt echt dat die het uiterste er moeten uitpersen, en dan nog halen ze schamele snelheden. Enige toekomst is fiber als ze die kunnen doortrekken tot aan de eindklant voor een betaalbare prijs.
Die snelheid gaat je kunnen behalen in een radius van 400m van de kvd, .... na een upgrade van de VDSL apparatuur in de kvd. de zogenaamde vectoring! er is pas een piloot opgestart op Linker Oever in één kvd. verloopt dit goed beginnen vanaf november, december geleidelijk aan te veranderen. één probleem voor zone 03 en 015, 3 specialisten waaronder mezelf,full time,de twee andere zijn part-timers,75% en 50%.
snap je het plaatje .... + ik ben ben volop bezig agw-migraties,VOIP vanuit kvd ipv koper uit de centrale.
snapie veel werk, weinig handen, te weinig tijd!! dagelijks worden 200 klanten overgezet door mij!
 
Ik heb zo juist gebeld naar scarlet en ze zeiden dat Belgacom het ging nakijken en indien ze het niet vinden ze een technieker gaan sturen maar dat zal maar volgende week zijn.
 
Ik heb zo juist gebeld naar scarlet en zijden dat belgacom het ging nakijken en indien ze het niet vinden ze een technieker gaan sturen maar dat zal maar volgende week zijn.
ja hebben mij dat ook verteld...en belgacom zegde niks aan de hand...lijntest was ok...en dan viel alles weer stil en maar chatten en bellen tot...............
 
eerder vermelde ik al ( bericht nr.53) dat men de schuld naar Belgacom gingen schuiven ....
reden hier voor werd al vermeld ...samen werking Scarlet > Belgacom gaat dus niet !
 
Daar ontbreekt heel wat in.
Zoals bijv.: werd het probleem binnen 48 uur niet opgelost hebt u het recht zich te wenden tot de klachten comissie , waarbij de uitleg moet bijstaan hoe je de klachten comissie kan bereiken, en welke persoon bevoegd is om je klacht te behandelen.
Word je door de klachten comissie in het gelijke gesteld , heeft .................. geen enkel recht een schadevergoeding te eisen wegens contractbreuk.

Ombudsdienst voor telecommunicatie

dit is een alternatief, niet zo heftig als voorgenoemde:

http://www.pctuts.be/f21/klachten-over-providers-32719/
 
samenwerking gaat wel maar het ga over € Scarlet geen tech.... en sturen niet graag tech want dat moeten ze betalen ze stellen dat zo lang mogelijk uit in mijn geval had Scarlet geluk was tech van belgacom die er een zooitje van had gemaakt...
 
Ik heb zo juist gebeld naar scarlet en ze zeiden dat Belgacom het ging nakijken en indien ze het niet vinden ze een technieker gaan sturen maar dat zal maar volgende week zijn.
hebben ze lijntest en .....gedaan als je aan de foon was?
 
zolang ik de stekker van internet niet in de modem steek werk tv en telefoon, doe ik hem er wel in werk niets meer.

dit wijst op een kort sluiting in de modem....kan best zijn dat ze u dus gene nieuwe hebben geplaatst .....
 
Qtex heeft ergers gelijk ze schuiven maar over en weer..want als Scarlet beslissing neemt van stuur een tech dan is den laatste zaterdag opgelost...
bij mij was het donderdag morgen dat ze besliste om dossier na bgc te sturen vrijdag foon menheer we komen morgen langs...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan