Status
Niet open voor verdere reacties.
521cd46e24e13-scarlet.jpg


En ja hoor, we zijn up-to-date. Ziet er mooi uit ! ;)
 
@Tuts laat me weten als je fullebak gaat en hoe ver je geraakt ik durf niet echt verder als +-110gb
 
@Wivy he vriend niks te maken met Raw Copper ..gaat over maandelijks verbruik!;)
 
Adsl verbruik staat kleiner dan vdsl verbruik! Ik vermoed dat tuts iets meer betaalt? Of niet?ja appels met citroenen vergelijken gaat uiteraard niet op!
 
Adsl verbruik staat kleiner dan vdsl verbruik! Ik vermoed dat tuts iets meer betaalt? Of niet?ja appels met citroenen vergelijken gaat uiteraard niet op!
Wivy kijk eens op #28 staat in rood daar heb ik het over en ook adsl of vdls geen verschil in verbruik
 
@Tuts laat me weten als je fullebak gaat en hoe ver je geraakt ik durf niet echt verder als +-110gb

heb daar met telenet géén problemen mee ...

ik zit al ver boven de 100GB en geniet nog steeds van de volle snelheid ..
als je maar rekening houd met de groene periodes om grootte bestanden te downloaden..
Ashampoo_Snap_2013.08.27_23h17m59s_013_.pngAshampoo_Snap_2013.08.27_23h20m50s_014_.png
 
@Qtex leuke info maar die info krijg ik niet van mijn provider
is echt niet mijn info hoor is van BGC man die sprak van pas op rond de 150gb! in je grafiek heb je nog veel over(y)
zodus beetje slim zijn Grabit in pauze zetten laten hervatten als je mag door rijden(lachen)
 
ik weet best dat het voor u anders is ... wilde dit gewoon meedelen ...
 
ik weet best dat het voor u anders is ... wilde dit gewoon meedelen ...
tof dat meedelen niet alleen voor mij andere mensen hebben daar ook iets aan
natuurlijk weet ik niet of de groene uren voor ons ook tellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan