Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb zo juist een offerte gekregen van Scarlet.



  • Digitale TV van Belgacom (meer kanalen, digitale geluids- en beeldkwaliteit, opnemen, ...)
  • Vast bellen (gratis bellen naar vaste lijnen binnen België tijdens daluren)
  • Scarlet Boxmet WiFi gratis (in plaats van € 90)
  • Supersnel Internet(tot 30 Mbps down, 4 Mbps up)
  • Gratis gebruik van HD recorder voor Belgacom TV
  • Permanente vaste prijs van € 52 per maand (inclusief BTW!)
  • Een maandelijks onbeperkt downloadvolume
  • Gratis activatie


Wat denken jullie van scarlet ?
 
Ik heb er al velen weten overstappen naar Belgacom en ze keerden stuk voor stuk terug naar Telenet. Soms blijf je beter waar je bent.

Wat scheelt het per maand ?
 
Deze melding klopt niet: Supersnel Internet(tot 30 Mbps down, 4 Mbps up)

Ik heb hier niet eens het snelste abonnement van de KPN en volgens de documentatie heb ik tot 40 Mb/s Download en tot 4 Mb/s Upload.
Hier behaal ik normale snelheden mee. Snel genoeg voor mij.

KPN spreekt van een Supersnel Abonnement pas bij Premium en daar staat 80 Mb/s Download en 8 Mb/s Upload
Alles in 1 Pakket met Internet, Bellen en TV van KPN
 
De snelheden die je behaalt zijn inderdaad "voldoende", maar hoe de provider deze snelheden wenst te verkopen is puur een kwestie van strategie.
 
Op men werk hebben we Scarlet. Het is van Belgacom, maar ze hebben nog wel een eigen autonomie.
Is dit slecht? Nee. Zou ik het willen ruilen voor Telenet? Nee...
Probleem is dat die voor particulier ook met VDSL enzo zitten, zelfde straatje als BGC. In mijn inziens is COAX beter/stabieler.
 
Het is goedkoper als je al de kabeltv en huur van digibox aftrekt.
 
Ja maar kijk maar eens op je factuur hoeveel ze er voor aanrekenen.
 
Maar wat mij zorgen baard is dat het adsl is, de snelheid is niet zo goed en ook regelmatig wegvallen.
 
Ja maar kijk maar eens op je factuur hoeveel ze er voor aanrekenen.

Ja, kijk eens op je factuur en zie hoeveel ze in NEGATIEF aanrekenen als korting voor Uw shake!!!! Zonder Uw shake zou je veel meer betalen. Als je een klein rekeningetje maakt zie je dat die zaken dus WEL gratis zijn in Uw shake.
En inderdaad, hun rekeningen zijn niet zo duidelijk.
 
Dat was indertijd de reden van mijn overstap van scarlet naar telenet... onstabiel, trage snelheden (hun verklaring: te ver van centrale)
Maar wat mij zorgen baard is dat het adsl is, de snelheid is niet zo goed en ook regelmatig wegvallen.
 
Dat was indertijd de reden van mijn overstap van scarlet naar telenet... onstabiel, trage snelheden (hun verklaring: te ver van centrale)



ieder OLO kan vdsl2 krijgen, snelheid is minder dan Telenet maar vdsl3 is op komst! snelheid? Ook voor mij een "?" Ben benieuwd.
 
waarschijnlijk ook een inbelverbinding? heb dat vroeger ook gehad meer problemen mee gehad scarlet zou ik niet meer willen(x)
 
Ben sinds enkele jaren bij Scarlet, werkt goed, maar wel soms onderbrekingen van enkele seconden tot 2 minuten. Ik blijf bij Scarlet omdat hun aanbod van Belgacom TV mij beter ligt dan Telenet. (meer franstalige zenders)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan