Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is het dossiernr xxxxxxxxxxxx. Normaliter word een dossier binnen 48 uur afgehandeld. U krijgt een bericht, meestal in de vorm van een sms, als het probleem is opgelost.


Daar ontbreekt heel wat in.
Zoals bijv.: werd het probleem binnen 48 uur niet opgelost hebt u het recht zich te wenden tot de klachten comissie , waarbij de uitleg moet bijstaan hoe je de klachten comissie kan bereiken, en welke persoon bevoegd is om je klacht te behandelen.
Word je door de klachten comissie in het gelijke gesteld , heeft .................. geen enkel recht een schadevergoeding te eisen wegens contractbreuk.

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
 
ja mijn probleem en dat van Ivan schilt wel beetje..eerst ook dossier toch niks...na 3weken weer dossier...en dag nadien foon van BGC menheer we komen morgen...
p.s Swake weet je iets meer van ge weet wel begint met letter O....;)
 
Welke modem krijg je bij Scarlet?
Heb veel misserie gekend met de BGC BBox2. Elk jaar moeten omwisselen voor een nieuwe omdat die wreed onstabiel werd. Elk jaar opnieuw dezelfde misserie. Nu de bbox3. Ziet er al iets professioneler en stabieler uit dan die bbox2.
Al is de snelheid niet al te super. Ze kunnen 70Mbps, maar om het aanbod een beetje te verdelen onder de gebruikers gaan ze minder. Je merkt echt dat die het uiterste er moeten uitpersen, en dan nog halen ze schamele snelheden. Enige toekomst is fiber als ze die kunnen doortrekken tot aan de eindklant voor een betaalbare prijs.
 
Ik heb eens de modem zo een 5 min zonder stroom gezet en nu blijf alles normaal.
Dit is de speedtest

Download Speed: 25610 kbps (3201.3 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 3946 kbps (493.3 KB/sec transfer rate)
Latency: 24 ms
dinsdag 20 augustus 2013 21:13:24
 
Lap weer zelfde ik wil iets downloaden van grabit en internet val weg.
 
jawadde ga echt wachten om alles van SCARLET TE NEMEN.............
 
Scarlet is toch afhankelijk van BGC.
iedereen doet natuurlijk waar hij zin in heeft en waar hij van denkt het best bij te zijn en geholpen te worden.
Zo heb je ook van die mobiele operatoren met hun goedkoopste tarieven en nog veel meer, heb het zelf meegemaakt.
Ze waren inderdaad de goedkoopste , maar ik was meer niet mobiel bereikbaar dan wel , en was ik eens bereikbaar dan werd plots ineens de verbinding verbroken.
Ik had een contract getekend van twee jaar en had na 3 maand mijn contract opgezegd. Resultaat, een brief van de operator, zoveel te betalen wegens contractbreuk.
Ik heb de ombudsdienst aangeschreven, en na een maand was mijn klacht al afgehandelt en werd ik door de ombudsdienst in het gelijke gesteld, met daarna de verontschuldigingen van de operator er nog eens bij.
 
is zusterfirma...en ze zijn goedkoper omdat ze geen reclame maken zo als BGC op tv en verder heb dat gevraagd aan verkoper aan de foon word ook nog gebeld om alles van hun te nemen....
 
Scarlet is opgekocht door BGC, maar ik merk dat Scarlet nog zeer veel autonomie heeft eigenlijk.
Ze hebben nog steeds hun eigen netwerksegmenten etc. In één van de grootste datacenters van Brussel hebben die bijvoorbeeld nog steeds hun "eigen" stekje... Netjes appart lijnen; BGC, Telenet, Scarlet, ...
Ook administratief werken die nog redelijk losjes en niet zoals BGC doet; dure administratieve kosten, alles per fax bevestigen, lang wachten, ... Gewoon een mailtje en gaan. Natuurlijk dikwijls met de nodige nonchalance aan hun kant erbij. Dus nog 3 mailtjes achterna sturen om het goed in orde te krijgen wat je originele vraag was omdat ze het niet goed gedaan hebben. Want een simpele vraag correct afhandelen is daar soms nogal moeillijk. Ik denk soms dat ze daar niet goed kunnen lezen of alles op wegwerp papiertjes schrijven met de gekende gevolgen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan