Status
Niet open voor verdere reacties.
natuurlijk heb je pech met de BGC tech onderaanemer waarschijnlijk ik had geluk was ne super tech
maar laat je niet doen door hun
 
vergeet ook niet dat ze van uit het land van Pluis werken en niet alle testen kunnen doen zo als BGC Wivy zal dit ook wel weten zeker
 
Op de modem staat een lampje met @ bij dit wil zeggen dat je verbinding hebt deze gaat altijd uit na paar min, de tv blijf werken.
 
Op de modem staat een lampje met @ bij dit wil zeggen dat je verbinding hebt deze gaat altijd uit na paar min, de tv blijf werken.
daar kan ik je niet verder met helpen want heb geen tv van hun......je moet wel inloggen he in je bbox maar dat weet je wel zeker
 
dit ligt dan waarschijnlijk bij Belgacom dat ze u nog niet de verbinding voluit hebben open gezet ....richting Scarlet ...met de bedoeling dat je Scarlet weer moet contacteren omwille van een slechte verbinding ...
deze gaan dan weer contact moeten opnemen met Belgacom ... ( snap je het plaatje )
 
dit ligt dan waarschijnlijk bij Belgacom dat ze u nog niet de verbinding voluit hebben open gezet ....richting Scarlet ...met de bedoeling dat je Scarlet weer moet contacteren omwille van een slechte verbinding ...
deze gaan dan weer contact moeten opnemen met Belgacom ... ( snap je het plaatje )
is mms niet echt zo maar snap het wel 3 weken chatten voor er iemand kwam pffffffffffffffff
 
Dit is het dossiernr xxxxxxxxxxxx. Normaliter word een dossier binnen 48 uur afgehandeld. U krijgt een bericht, meestal in de vorm van een sms, als het probleem is opgelost.
 
Dit is het dossiernr xxxxxxxxxxxx. Normaliter word een dossier binnen 48 uur afgehandeld. U krijgt een bericht, meestal in de vorm van een sms, als het probleem is opgelost.
geen sms direkt trug na chat ivan bellen moet niet zijn de zelfde klojos weet er alles van een dom wijf('sorry voor uitspraak) dat zegde je modem staat aan en hij lag naast mij bij een vriend lol echt waar duurt lang voor ze geloven
 
Troost het is bij navarro toch ook uiteindelijk goed gekomen.
jaja Luc na 3 weken en bijna nam ik VDLS he...mms bij Ivan zelfde probleem als ik medewerker ergers kabel uitgetrokken in cabine loooooool allez tis nie om te lachen hoor
en Ivan comptencatie vragen hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan