Status
Niet open voor verdere reacties.
we zullen eens vanaf 20 fullebak downloaden hee :p
Ik ga er veel in wacht rij zetten :p
 
als scarlet een inbelverbinding is? Hewel deze trekt op niets want je betaald per minuut en dit zolang je op internet zit.Kan hoog oplopen
heb daar vroeger meegewerkt :shame:
 
wat is VDSL

VDSL is de afkorting voor Very High Bitrate Digital Subscriber Line.
Als een van de opvolgers van ADSL moet VDSL een sneller alternatief bieden voor zowel het gewone ADSL als het ADSL2+.
Met VDSL zijn snelheden haalbaar tot 52 Mbps download.
Uploaden met VDSL gaat met 13 Mbps en in synchrone modus tot zelfs 26 Mbps.
Een snelle VDSL verbinding heeft uiteraard als voordeel dat er meer gegevens sneller kunnen worden verstuurd en ontvangen.
Daarbij biedt het grote voordelen voor het ontvangen van digitale televisie wat een grote bandbreedte nodig heeft.
 
kan nu veranderd zijn maar vroeger was dat zo dat scarlet een internetverbinding had.je moest je naam en wachtwoord intypen en dit telkens en dan ging de lijn over en je had verbinding.zoals een telefoon
 
kan nu veranderd zijn maar vroeger was dat zo dat scarlet een internetverbinding had.je moest je naam en wachtwoord intypen en dit telkens en dan ging de lijn over en je had verbinding.zoals een telefoon

Dat is een klassieke dial-up verbinding mbv een modem... Je betaalde toen inderdaad per minuut. Maar dat is heel lang geleden! Tijden zijn verandert ondertussen. Gelukkig maar.
Je hebt wel nog steeds een username en password nodig, maar je router/modem handeld dit nu allemaal netjes af.
 
Dat is een klassieke dial-up verbinding mbv een modem... Je betaalde toen inderdaad per minuut. Maar dat is heel lang geleden! Tijden zijn verandert ondertussen. Gelukkig maar.
Je hebt wel nog steeds een username en password nodig, maar je router/modem handeld dit nu allemaal netjes af.
het is inderdaad geen inbelverbinding meer, adsl wordt stilaan gesloopt en wordt vdsl, ook voor olo's zoals dommel, edpnet, mobistar, ....
tweede punt BGC centrales verdwijnen/ontmanteld in ieder straatcabine verschijnt een mini centrale, abbo's komen binnen via glasvezel en gaan op draad/koper naar hun huis toe!
vanaf december wordt 'VDSL Vectorizing toegepast' , hogere snelheid op het bestaande.in de presentatie wordt gesproken van 70MB.(binnen een straal van 400m).
mij wacht vele uren om dit de verwezelijken in 03- en 015 zone! voorlopig ben ik de énigste tech van dienst op dit gebied!
ddragon info gewenst stuur een pm, geldt ook voor qtex.
 
gewoon wachten op antwoord van TUTS? zwijgen tot dan, dat zou ik,heerlijk vinden. BGC en scarlet worden op deze FORUM afgebroken, doch ik blijf! ben hier al heel lang lid !, met en zonder positieve reacties. OP vraag stop ik, natuurlijk! Dit kan een TELENETSITE worden uiteraard!
 
ga er voorlopig slotje op zetten als ik mijn mening kan geven gaat dit weer open.
 
nog aan bezig dat kieken van belgacom dacht dat ik internet had op wifi ja maar was die van telenet :p
Nu ben ik zelf bezig in de modem maar na 5 min val internet weg, nu afwachten.
 
je zie he Ivan heb ook probs gehad ga nog rap na de chat ze werken tot 21uur....
 
En internet valde weer weg even 3 min gewacht en modem ging weer aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan