Hallo,
Ik wou een map met 672 mails erin op mijn computer opslaan. Bij yahoo kan dit niet, maar bij Thunderbird wel. Ik opende de betrokken map in TB (kopiëren ging niet.) rechtsklik en dan bestanden verplaatsen naar lokale map. De map vind ik terug, maar bij openen krijg ik alleen codes. Die is wel 212 MB groot. De map in mijn Yahoo mail is nu dus leeg.
Wie weet raad ?
Alvast bedankt !
Ik wou een map met 672 mails erin op mijn computer opslaan. Bij yahoo kan dit niet, maar bij Thunderbird wel. Ik opende de betrokken map in TB (kopiëren ging niet.) rechtsklik en dan bestanden verplaatsen naar lokale map. De map vind ik terug, maar bij openen krijg ik alleen codes. Die is wel 212 MB groot. De map in mijn Yahoo mail is nu dus leeg.
Wie weet raad ?
Alvast bedankt !