Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom altijd betalende software kiezen ? zo komt Redmond nooit van haar monopolypositie af , der zijn waardige vervangers om microsoft office te vervangen zoals Open Office voor windows en linux en Neooffice voor MacOs en! gratis , en zij hebben standaard een PDF creator ingebouwd . Als iedereen blijft maar naar Microsoft gaan dan blijft dat geklaag verderduren van alle crashes en dergelijke :nee: indien er 20 procent zou overstappen op open source software dan zouden de ogen bij microsoft wel beginnen opengaan enzouden ze daar wel moeten overgaan op het zoeken naar stabiele software
vdalex
ik gebruik ook open office beter is er niet
Origineel gepost door urbain
Ik heb dus zoiets gevonden en het voldoet aan mijn eisen.
Alleen heb ik wel een vraagje daarover...........Ik heb dus als proef word documenten omgezet in pdf formaat en dat ging als een fluitje van een cent,nu mijn vraag ........kan ik daar nog documenten aan toevoegen en hoeveel documenten kan ik zoal maken in 1 gemaakt pdfje of is dat eindeloos ??Het programma dat ik gebruik is dus pdf creator
ik antwoord nog één maal
want anders word het iets zonder eindEen gebed zonder end zeggen ze hier.