Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi mijn naam is Charmed
Mijn pc heeft een win7 die met een andere cdrom is geupdate naar win 8.1
Hij word als maar trager en doet er vrij lang over met opstarten
Ik heb een intel(R) core(TM)2 Quad CPU Q8300 @250 hertz 64 bits

Heeft er iemand een oplossing voor
 
Trouwens teamviewer doen wij nooit.
Zowiezo wil ik persoonlijk niet op iemand anders z'n computer dingen doen.
Ondanks dat wij een betrouwbare helpsite zijn wil ik dit soort dingen simpelweg niet doen.

Laten we het gewoon via het forum op zien te lossen.
 
dit is uw ScreenShot hier onder en Lana heeft de Link al neergezet waar jij dus de drivers kunt ophalen ..
er zijn enkel Windows 7 drivers ter beschikking en dit heeft geen invloed op de Windows 8.1 .... jij dient dus de Windows 7 x64 bit drivers op te halen indien je besturingssysteem een 64bit is ..

Ashampoo_Snap_2015.06.23_10h40m54s_001_.jpg

**zelf heb ik hier een Asus Moederbord in gebruik namelijk de M2N_CM_DVI deze is onderwijl 13 jaar oud ...
deze werd me aangeleverd met XP en er heeft telkens de Windows er op gekregen die uit kwam , zo draai ik er nu de Windows 8.1 pro x64 op en dit met hoofdzakelijk Windows 7 drivers ...
**soms gebeurd het dat er een driver via de Windows update functie word bijgewerkt ...dit is dan vooral voor de videokaart en de netwerkkaart.
 
je heb dacht ik gelezen te hebben een 64 bit besturingssysteem ...
je begint met de Chipset driver en je neemt daarna de drivers mee die onder de Chipset worden genoemd ...
dus eerst de Chipset driver daarna de Audio , Vga en Lan de Utilities is denkelijk ook nodig .
 
Yep, kiezen bij select besturingssysteem de juiste besturing. 32 of 64 bits.
Jouw versie kun je met speccy ook zien bovenaan.

Eerst de Chipset en daarna Audio , VGA en LAN drivers installeren. Hierna weten we in iedergeval dat dit up-to-date is en hier de problemen niet gezocht kunnen worden.
Check ook apparaatbeheer of daar nog vreemde dingen staan.

Is de pc dan nog traag, kunnen we verder gaan zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan