Windows 10 Windows 10 update versie 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim

Steunend lid
Vip Lid
Beste leden,
Als ik hier alles lees dan neem ik die laatste Windows update niet, de zogenaamde versie 2004, wanneer mag ik deze dan wel downloaden, heeft iemand een idee??
Met dank,
Willy
 
dat heeft ook zolang geduurd 2004 bij mij tegen over de 2 vorige grote update en deze laatst uitgebracht versie van 2004 ben ik ook te vrede over alles werk hoe het moet tegen over de update in mei
 
Heeft deze 2004 update enige meerwaarde, ik zie het niet.
Kan ik die update overslaan, mijn pc heeft de update klaar staan, maar ik weet niet goed of ik het risico wil lopen met misschien allerlei
problemen omdat er een paar iconen op een andere plaats zouden staan...
Willy
 
Heeft deze 2004 update enige meerwaarde, ik zie het niet.
Kan ik die update overslaan, mijn pc heeft de update klaar staan, maar ik weet niet goed of ik het risico wil lopen met misschien allerlei
problemen omdat er een paar iconen op een andere plaats zouden staan...
Willy
dit is een mogelijke reden om updates niet over te slaan : End Off Life!
1599330155365.png
 
Hoi,

En wat als je versie 1903 hebt. Ik volg nu al een tijdje zoveel mogelijk i.v.m. versie 2004. Nu merk ik dat die pc van mij nog onder 1903 zit en toch In Windows Update de melding 'Onderdelen naar Windows 10, versie 2004' geeft
 

Bijlagen

  • Knipsel1.JPG
    Knipsel1.JPG
    17.1 KB · Weergaven: 104
  • Knipsel 2.JPG
    Knipsel 2.JPG
    54 KB · Weergaven: 69
@Witgrijze de 1903 word tot 8 december dit jaar nog ondersteund ... dan stopt de ondersteuning effectief !
bezie het tabel hier boven je bericht .. je upgrade best dus naar versie 2004.

**-klik niet op de preview update betreffende net framework
 
Net Win10 2004 geïnstalleerd. Na de voetbal (België - IJsland) was 't al gefikst. Mijn bureaublad ziet er onveranderd uit. Voorlopige tests zijn positief. Morgen iets uitgebreider testen, waaronder de printer.
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Na erg lang wachten heb ik zonet de her en der fel gecontesteerde Windows 10 versie 2004 geïnstalleerd.
Dit alles duurde 1u en 22 min, ik heb geen enkel probleem ondervonden.
Ik zie nog steeds geen veranderingen waar ik iets mee zou kunnen doen, maar goed..
Mijn dank voor de raad dewelke ik kreeg van zovelen hier aanwezig..
Mvg,
Willy
 
:unsure: Ik heb deze helaas nog niet aangeboden gekregen, terwijl ik iedere dag laat zoeken naar de allernieuwste Update
Dan maar de boel forceren zou ik zeggen. Maar als jij nu de 2004 draait moet u zich wel niet gaan haasten om 20H2 te gaan halen. Dit is niet meteen nodig, maar hier diende hij zich wel automatisch aan. Ik ben wel altijd ingelogd als administrator, misschien helpt dat ook wel.
 
Dan maar de boel forceren zou ik zeggen. Maar als jij nu de 2004 draait moet u zich wel niet gaan haasten om 20H2 te gaan halen. Dit is niet meteen nodig, maar hier diende hij zich wel automatisch aan. Ik ben wel altijd ingelogd als administrator, misschien helpt dat ook wel.
Alleee, ik denk dat U wel gelijk hebt , nu draait 2004 als een zonnetje nergens geen last van.
Dus zal ik geduld moeten hebben en wachten tot dat ze wordt aangeboden, zijn er al verschillen zichtbaar in de nieuwe 20H2 te zien??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan