Windows 10 Windows 10 update versie 2004

dat heeft ook zolang geduurd 2004 bij mij tegen over de 2 vorige grote update en deze laatst uitgebracht versie van 2004 ben ik ook te vrede over alles werk hoe het moet tegen over de update in mei

wim

Steunend lid
Vip Lid
Heeft deze 2004 update enige meerwaarde, ik zie het niet.
Kan ik die update overslaan, mijn pc heeft de update klaar staan, maar ik weet niet goed of ik het risico wil lopen met misschien allerlei
problemen omdat er een paar iconen op een andere plaats zouden staan...
Willy

wivy

Steunend lid
Vip Lid
Heeft deze 2004 update enige meerwaarde, ik zie het niet.
Kan ik die update overslaan, mijn pc heeft de update klaar staan, maar ik weet niet goed of ik het risico wil lopen met misschien allerlei
problemen omdat er een paar iconen op een andere plaats zouden staan...
Willy
dit is een mogelijke reden om updates niet over te slaan : End Off Life!
1599330155365.png

Witgrijze

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

En wat als je versie 1903 hebt. Ik volg nu al een tijdje zoveel mogelijk i.v.m. versie 2004. Nu merk ik dat die pc van mij nog onder 1903 zit en toch In Windows Update de melding 'Onderdelen naar Windows 10, versie 2004' geeft

Bijlagen

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
@Witgrijze de 1903 word tot 8 december dit jaar nog ondersteund ... dan stopt de ondersteuning effectief !
bezie het tabel hier boven je bericht .. je upgrade best dus naar versie 2004.

**-klik niet op de preview update betreffende net framework

Witgrijze

Steunend lid
Vip Lid
Net Win10 2004 geïnstalleerd. Na de voetbal (België - IJsland) was 't al gefikst. Mijn bureaublad ziet er onveranderd uit. Voorlopige tests zijn positief. Morgen iets uitgebreider testen, waaronder de printer.

• Leuk
Waarderingen: wivy
Bovenaan Onderaan