Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoPolo99

Steunend lid
Vip Lid
Zware problemen op laptop bij kennis.
Aangekocht met Win 8 en later upgrade naar 8.1.
Kreeg nu plotseling allerhande problemen en enige oplossing is terug naar fabrieksinstellingen.
Dit is niet het probleem, maar terug een upgrade naar 8.1 is het probleem.
Alle updates geïnstalleerd (ongeveer 200)...
Download 8.1 lukte ook en dan installeren.
Telkens (reeds 3 pogingen) nà 82% bij het instellen blijft die staan.
Kan niet anders dan geforceerd afsluiten en na heropstart terug naar Win 8.
 
je vermeld dat je problemen ondervond bij de Windows 8.1
daarop heb jij dan maar besloten om terug naar de Windows 8 te gaan !!
terwijl dit in feite niet nodig was !
ook jij had gerust deze Windows 8.1 kunnen vernieuwen met behoud of zonder het behoud van bestanden en instellingen ..
 
Laatst bewerkt:
Alles uitgevoerd wat Luc voorstelde, doch krijg nu het volgende als ik klik op de tegel van de download:
"Deze app is niet geinstalleerd"...

Dit probleem is opgelost...
is nu bezig met downloaden en installeren...zal nu zien hoe ver die loopt...
 
je vermeld en ik citeer ..
Telkens (reeds 3 pogingen) nà 82% bij het instellen blijft die staan.
Kan niet anders dan geforceerd afsluiten en na heropstart terug naar Win 8.

indien jij naar de ledjes kijkt van voor aan de laptop dan zie jij wellicht ook dat dit bevriezen bij 82% maar schijn is je zou nammelijk zien dat het ledje van de HDD knippert ...
zolang deze knippert is deze met een bewerking bezig ...
ook zie je als je goed kijkt de grote cirkel lichter /donkerder worden en zolang deze cirkel knippert is deze dus wel degelijk bezig met de upgrade ...

**zelf heb ik hier eens een HP laptop gehad die ik moest upgraden en deze gaf ook bij de laatste stap in het upgradingsproces bij 79% de indruk dat er geen leven meer in zat ..
dit duurde dan ruim een 25 minuten voor dat deze verder ging naar de 82% en wederom gaf deze de indruk dat er geen leven in zat ...pas na een 15 minuten ging deze op eens naar de 99% om dan vervolgens na 5 minuten naar de 100% te gaan ....
achter af is gebleken dat het dus niet aan de upgrade zelf lag maar eerder aan de HDD die aan het overlijden was !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan