Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Windows 10 op een PC met 1 Gb intern geheugen zal niet lekker werken en al gauw vastlopen als je gaat mulitasken.
Lana, ik heb Win 10 met 2GB RAM steken en ik heb soms wel wat open staan. Ik heb nog geen enkele keer gedacht, pppffff wat gaat ie traag. Maar wel denk ik soms, wat krijgt ie weer warm als ik eens op dreef ben. Een gesloten behuizing en geen fan in mijn netbookje en dat ondervind ik wel als ik ga gaan multitasken. Ik heb het idee dat Win 10 het op dat vlak toch beter voor elkaar heeft als Win 7. Mijn vrouw haar pc op Win 7 is zwaarder, met dubbel zoveel RAM en die is met zwaar multitasken op zijn gat te krijgen. Nu ik draai ook geen zware fotobewerkingsprogramma's als zij doet.
onnozele vraag : heb je al eens met een andere stick geprobeerd ? en als er niets opstaat , al eens de stick opnieuw geformatteerd ?
lees ook eens opnieuw mijn post , ik was iets vergeten , lees eens over de usb poorten resettenik heb verschillende stiks geprobeerd
zal eens ene formatteren
Lana, ik heb Win 10 met 2GB RAM steken en ik heb soms wel wat open staan. Ik heb nog geen enkele keer gedacht, pppffff wat gaat ie traag. .