Social Media Whatsapp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,
Is het mogelijk om met Whatsapp een andere contactpersoon te traceren en en zo te kunnen zien waar hij of zij zich bevindt ?zo ja, hoe doe ik dat dan? Ik hoor het nog graag,
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
Weert
 
Dankjewel cve voor de moeite, en ik zal wel een sukkel zijn, maar ook Life 360 heb ik al geprobeerd en kreeg ik ook niet werkend. Ik begin nu serieus te vermoeden, dat er aan de Smartphone (een Oppo A5 2020), waarmee ik wil verbinden vanaf mijn Motorola G9, iets mis is. In ieder geval aan de instellingen, die ervoor moeten zorgen dat zo'n verbinding tot stand kan komen. "Vind mijn telefoon" van Google werkte ook plotseling niet meer, evenals "Find my Frinds" die ik ook niet werkend kreeg. Ik ben hier al zo lang mee bezig en heb al zo veel geprobeerd. Nu weet ik echt niet meer, waar ik het zoeken moet en ik ben geen allereerste beginneling. 🤷‍♂️
Groetjes,
Cor
 
Veel problemen kunnen opgelost worden door de betrokken toestellen eens te hestarten.
Plaatsindicatie wordt onderandere bepaald door GPS. Ik vermoed ook enkel 4G, maar veel minder nauwkeurig.
 
Dankjewel cve voor de moeite, en ik zal wel een sukkel zijn, maar ook Life 360 heb ik al geprobeerd en kreeg ik ook niet werkend. Ik begin nu serieus te vermoeden, dat er aan de Smartphone (een Oppo A5 2020), waarmee ik wil verbinden vanaf mijn Motorola G9, iets mis is. In ieder geval aan de instellingen, die ervoor moeten zorgen dat zo'n verbinding tot stand kan komen. "Vind mijn telefoon" van Google werkte ook plotseling niet meer, evenals "Find my Frinds" die ik ook niet werkend kreeg. Ik ben hier al zo lang mee bezig en heb al zo veel geprobeerd. Nu weet ik echt niet meer, waar ik het zoeken moet en ik ben geen allereerste beginneling. 🤷‍♂️
Groetjes,
Cor
Beste Cor,
Je moet op beide toestellen wel die app installeren en het zelfde account gebruiken he. Dat gaat hier met 4 toestellen en 3 verschillende merken. Samsung, Xiaomi en Nokia. Op geen enkel toestel is er een probleem. Mijn vrouw gebruikt deze app al enkele jaren. Ikzelf heb deze app niet op mijn toestel. Ik heb een andere app gehad waarmee ik hun toestellen kan blokkeren als ik dit nodig vind (straf als ze stout zijn geweest), of een uurtje voor eten. Ik kon hun Android toestellen beheren daarmee, dit was eerst gratis, na een update was het niet meer gratis. Was wel heel erg handig. Maar ze zijn ondertussen groot genoeg geworden dat ik dit niet meer nodig heb.
 
Hoi cve, bedankt voor jouw reactie. Ik had al meerdere soortgelijke Apps op beide toestellen geïnstalleerd en natuurlijk met hetzelfde account. Geen van allen werkt goed hier bij mij. Volgens mij ligt dat aan de Oppo smartphone van mijn vrouw. Ik heb dit probleem nu aangekaart bij de helpdesk van Oppo. Zij hebben mij beloofd dat ze dit gaan onderzoeken en in de loop van de volgende week krijg ik nog bericht daarover. Ik zal hiervan nog op de hoogte brengen.
Groetjes,
Cor
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan