Social Media Whatsapp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,
Is het mogelijk om met Whatsapp een andere contactpersoon te traceren en en zo te kunnen zien waar hij of zij zich bevindt ?zo ja, hoe doe ik dat dan? Ik hoor het nog graag,
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
Weert
 
Dit is ook begrijpelijk Skippy, maar ik ben niet zo bang om incidenteel illegale Software te gebruiken. Het moet geen gewoonte worden natuurlijk. Kan je een topje van de sluier oplichten misschien?
Groetjes,
Cor
 
Via WhatsApp is dit niet mogelijk. Het is wel mogelijk met andere apps, maar geen sociale media apps. Beide toestellen moeten dan ook die app staan hebben en de keerzeide daaraan is dan ook dat de tegenpartij ook ten alle tijden weet waar JIJ uithangt.
 
Het is helaas niet gelukt Rikkie en cve. Dat is volgens mij niet te wijten aan de App, maar aan een andere omstandigheid. Wélke, kan ik helaas niet doorgronden. Ik denk dát, omdat de Google App "Vind mijn apparaat", ook niet functioneert. Alle instellingen staan volgens mij wel goed. Eerder in de tijd functioneerde de Google App wél. Vandaar ook, dat ik mijn toevlucht probeer te zoeken in een andere App, met ongeveer dezelfde funcionaliteit. Helaas tot nog toe, nog niet gelukt. Misschien dat cve nog een suggestie heeft voor een andere App en het is niet erg, dat dan de tegenpartij ook weet, waar ik uithang. Ik zou dat nog graag horen.
Groetjes,
Cor
 
Wij gebruiken zo een App om te weten waar dat onze kinderen zijn. Ga straks eens vragen aan mijn vrouw welke app dat is. Ik heb hem namelijk niet staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan