WhatsApp werkt binnenkort niet meer op een aantal verouderde toestellen niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Binnenkort werkt WhatsApp niet meer op bepaalde toestellen niet meer.

WhatsApp is een heel erg populaire berichten app, waarmee je makkelijk foto's en zo kan mee sturen, je kan ook binnen de app je contacten bellen ook. Kortom een veelzijdige app.
WhatsApp gaat begin volgend jaar een aantal verouderde besturingssystemen niet meer ondersteunen. Echter heel veel toestellen zullen niet meer in omloop zijn die het niet meer kunnen draaien.
Voor Android is het alles wat ouder is Als Android 2.3.7. Hier geldt nu al dat je geen nieuwe account meer kan aanmaken op een toestel dat draait op een dergelijk verouderd besturingssyteem.
Voor IOS is IOS 8 of ouder dat niet meer wordt ondersteunt vanaf 1 Februari 2020.
Voor WindowsPhone trekt WhatsApp helemaal de stekker eruit vanaf 1 Januari 2020.

Voor die mensen die met een toestel zitten die op een verouderd besturingssysteem draaien geldt of naar een alternatief berichten app zoeken of naar een nieuwer toestel op zoek gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is normaaal Waarschijnlijk omdat er geen software update meer beschikbaar is voor jou apparaat
 
Hier is wel een speciale oplossing voor je kan zelf een soort app maken via https://appsgeyser.com/
Dit gaat als volgt: je registreert op deze website je maakt een app waar je de url van Whatsapp in invoegd en als je dan deze app download opent hij de website van Whatsapp in de app en dan heb je een soort whatsapp app en moet je niet telkens je browser op je smartphone openen belangrijk: een app maken voor Apple kost wel geld het is wel een goede oplossing maar wel niet gratis maar voor sommige mensen is het niet erg dat het geld kost maar is het het belangrijkste dat het makkelijk blijft kwa gebruik succes
 
Hier is wel een speciale oplossing voor je kan zelf een soort app maken via https://appsgeyser.com/
Dit gaat als volgt: je registreert op deze website je maakt een app waar je de url van Whatsapp in invoegd en als je dan deze app download opent hij de website van Whatsapp in de app en dan heb je een soort whatsapp app en moet je niet telkens je browser op je smartphone openen belangrijk: een app maken voor Apple kost wel geld het is wel een goede oplossing maar wel niet gratis maar voor sommige mensen is het niet erg dat het geld kost maar is het het belangrijkste dat het makkelijk blijft kwa gebruik succes
Dank je hiervoor. Ik ga dit ff onderzoeken. Ken deze niet.
 
Dank je hiervoor. Ik ga dit ff onderzoeken. Ken deze niet.
Graag gedaan dit is een goede oplossing maar wel niet gratis maar er zijn mensen die het er wel voor over hebben he een gewoonte doet veel
 
Graag gedaan dit is een goede oplossing maar wel niet gratis maar er zijn mensen die het er wel voor over hebben he een gewoonte doet veel
Ik heb Android 10 draaien hoor. Ik ben helemaal mee op dit moment. Maar deze manier van werken kende ik helemaal niet. Wel leuk dat het kan, maar denk niet dat iemand die een oud toestel geld gaat uitgeven om een app draaiend te krijgen op zijn verouderd toestel.
 
Ik heb Android 10 draaien hoor. Ik ben helemaal mee op dit moment. Maar deze manier van werken kende ik helemaal niet. Wel leuk dat het kan, maar denk niet dat iemand die een oud toestel geld gaat uitgeven om een app draaiend te krijgen op zijn verouderd toestel.
Ja niet veeĺ mensen zullen daar geld aan uit geven,maar het kan altijd op een ander vlak handig zijn deze website te kennen want een app is zeer handig he. Jij zegt dat jij een Android gsm hebt je kan via appsgeyser ook apps maken voor Android en daar bestaat een gratis versie van enkel niet gepubliceerd op play store maar je kan hem perfect downloaden door een Qr code te scannen of naar een website te surfen, deze optie kan voor iedereen op dit forum van pas komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Ja niet veeĺ mensen zullen daar geld aan uit geven,maar het kan altijd op een ander vlak handig zijn deze website te kennen want een app is zeer handig he. Jij zegt dat jij een Android gsm hebt je kan via appsgeyser ook apps maken voor Android en daar bestaat een gratis versie van enkel niet gepubliceerd op play store maar je kan hem perfect downloaden door een Qr code te scannen of naar een website te surfen, deze optie kan voor iedereen op dit forum van pas komen.
Dit kan inderdaad altijd wel eens handig zijn. Ik ga dit eens proberen met een site waar ik wel een appje van zou willen. Mijn vrouw heeft een Ssanyong auto en die heeft de bandenspanning aan in PSI, maar wij rekenen altijd in BAR, ik heb een site waar ik kan ingeven in PSI en krijg dan automatisch hoeveel BAR dat is. Dit zou wel handig zijn als dit in een appje zou zitten bv. Kan dit daarmee eens proberen. Alvast om dit mee te delen. Ik weet ook zeker niet alles, al ben ik er heel veel mee en over bezig.
 
Ik heb een toestel waarbij whatsapp niet meer zal draaien, is een windows phone.
Dus het enige dat ik zal doen is een andere gsm kopen met android natuurlijk.
 
Ik heb een toestel waarbij whatsapp niet meer zal draaien, is een windows phone.
Dus het enige dat ik zal doen is een andere gsm kopen met android natuurlijk.
Helaas gaan die toestellen er inderdaad uit. Ik heb die toestellen trouwens tijdens advies nooit aangeraden. Omwille van het beperkte aanbod aan beschikbare Apps.
 
Er staat wel whatsapp op mijn iphone maar maak er geen gebruik van.
 
Er staat wel whatsapp op mijn iphone maar maak er geen gebruik van.
Bij ons thuis is dit een veel gebruikte app. Als er foto's mee gestuurd worden gaan we die gebruiken. Je kan dit ook doen met Messenger bv. Maar die gaan we dan eigenlijk veel minder vaak gebruiken. Ik gebruik Telegram nog meer als Messenger moet ik zeggen.
 
Van Whatsapp overgeschakeld naar VIBER ook gratis en meer mogelijkheden.Gebruik deze nu al vanaf begin januari met volledige tevredenheid.

 
Van Whatsapp overgeschakeld naar VIBER ook gratis en meer mogelijkheden.Gebruik deze nu al vanaf begin januari met volledige tevredenheid.

Ik gebruik naast WhatsApp ook Telegram. Die is een pak veiliger als Viber en WhatsApp. Maar daar heb je net als bij Viber dat je maar weinig mensen vind die het ook hebben. Je kan namelijk niet iedereen gaan verplichten om de overstap te gaan nemen, al zou ik het wel graag van de daken gaan schreeuwen nu WhatsApp van Facebook is. Ga weg van dit platform en ga allemaal naar het veiliger en even leuke Telegram. Maar ja, dat kan ik natuurlijk niet maken. Ik zou namelijk heel erg graag alles wat van Facebook is bannen uit mijn leven, maar dat is zo ingebakken in het leven, dat ik mijn facebook account zelfs niet kan verwijderen. Als ik dit doe krijg ik hopen gezaag aan mijne kop, dat ik het gewoon maar laat staan. Ik kijk er amper naar, maar geen kat die zaagt nu. Messenger heb ik natuurlijk ook nog. Dus ik ben genoeg bereikbaar voor wie mij wil bereiken.
 
Iedereen op zoek naar een nieuwe app of vervangen GSM.
Maar wat is er in Gods naam mis met mail. Je hebt internet en een mailprogramma nodig. Verder weet ik niet wat je allemaal meer moet.
Probleem is dat iedereen het nieuwste moet hebben. In de kortste keren moet je 10 programma's hebben om met iedereen te communiceren.
Dus als iedereen mail heeft, is iedereen bereikbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan