Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Whatsapp gaat informatie delen met Facebook.
Whatsapp heeft zijn voorwaarden gewijzigd en gaat nu reclame aanbieden en sommige informatie doorspelen aan Facebook. Maar dit kan gelukkig een halt toe geroepen worden. Ik vertel jullie hoe.

Indien je net als ik niet staat te springen van blijdschap met deze nieuwe regelgeving van Whatsapp, kan je dit nog snel veranderen. Je hebt nog enkele dagen de tijd om die instellingen aan te passen voor Whatsapp die informatie daadwerkelijk gaat doorspelen aan bigbrother is waching you Facebook.

Indien je dit niet wenst dat Wahtsapp info gaat doorspelen aan Facebook , open je mischien best eens dit weekend je Whatsapp app en ga je naar je instellingsscherm en daarna naar je account. Daar kan je uitzetten dat je informatie wil delen met Facebook.
Echter leuker word het helaas niet. Want daarna krijg je iedere keer je Whatsapp opstart een scherm met daarop een waarschuwing over de gewijzigde instellingen. Maar liever dit, dan dat Facebook met nog meer gegevens weg loopt.
 
De app gaat er niet af hoor, ik gebruik hem daarvoor te vaak. Ik ga de instellingen gewoon aanpassen.
 
Dat iedere keer een melding krijgen, dat heb ik tot op heden nog niet gekregen. Gelukkig maar.
Voor diegenen die het nog niet gedaan hebben zou ik zeggen, wacht er niet te lang mee. Vertel het door aan u vrienden en kennissen. Vandaag op het werk hadden ze allemaal, en ik bedoel dus echt allemaal, behalve ik dan die dus gewoon op aanvaarden hadden geklikt. Heb dan maar de uitleg mondeling gegeven en nu is iedereen uit de greep van Facebook kunnen ontsnappen. Maar wanneer volgt de volgende aanval van FB om aan nog meer info over ons te weten te komen, al dan niet agresief zoals deze op Whatsapp eigenlijk wel was. Zowel de Europese als de Amerikaanse dienst zoekt het uit of er geen te opdringerige zaken zijn gebeurt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan