Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
als je vind dat een mac of windows te traag zijn waarom waag je U niet aan linux er soorten linux genoeg zie topic linux , en de meeste zijn dan nog gratis ook , dat is twee keer een winwin situatie . En die noodzaak , bijna alle progs hebben vervangers bij linux of je kan ze draaien via VMWARE of WINEhey
toen win 95 eraan kwan , was de wereld vol lof over "HET" nieuwe sisteem
nu zitten we met z'en allen te klagen over de " traagheid "
ik meen me te herinneren dat destijds een 2-pk ook traag reed en een vette mercedes die deed dat ook , maar voor welke prijs ???????
tegenwoordig hoor je maar een ding " snel - sneller = problemen "
geduld is tegenwoordig een mooie eigenschap voor velen , maar niet voor iedereen bestemd ( sorry voor m'n mening )
enne wat met de mac - gebruikers ???? die hoor je niet klagen , hoewel hunne pc ook niet van de snelste is
het zijn dus ALTIJD de win pc die t r a a g zijn .........
ik ben dus geen MS fanaat , maar uit noodzaak ........::u ::u
er zijn zeker nog andere systemen , maar deze zijn eigenlijk niet meer voor de doordeweekse pcgebruiker , en de kwestie van problemen bij linux kan ik alleen maar zeggen dat ik sedert december 2005 op linux draai en vanaf dan geen enkele keer met mijn systeem vastzat dat zou ik met windows zeker niet durven zeggen .hey vdalex
het gaat hier niet om de discutie win - linux - mac ( tussen haakjes ook beiden niet zonder prob's ) of andere besturings sistemen maar over het feit dat iedereen "klaagt " over de wet van der traagheid
wat je zegt is best waarheid maar daarom niet beter , behoudens , er zijn nog andere sistemen , ja ????
" het kan verkeren " zei Bredero
kan je niks doen met Dos ????