Status
Niet open voor verdere reacties.
H

HDMI

Gast
Ik gebruik:

  • Symantec Norton als Anti-virus, Firewall en Anti-Phising

  • McAfee SiteAdvisor als Anti-Phising

  • Windows Defender als Anti-Spyware (Ongewenste en schadelijk software)

  • Windows Pop-up blokkering als pop-up blocker

  • Windows Phisingfilter als Anti-Phising

  • Windows Anti-Spam als Anti-Spam

En jij?
 
Ja dat vraag ik mij ook af.
Hoe kan jij dat weten ... het is wel waar dat Norton vroeger erg veel van je systeem vroeg, maar dit is zeker de laatste twee jaar niet meer het geval integendeel zelfs, versie 2009 draait het vlotst van alle scanners ((zo blijkt uit onafhankelijke test).
 
Ja dat vraag ik mij ook af.
Hoe kan jij dat weten ... het is wel waar dat Norton vroeger erg veel van je systeem vroeg, maar dit is zeker de laatste twee jaar niet meer het geval integendeel zelfs, versie 2009 draait het vlotst van alle scanners ((zo blijkt uit onafhankelijke test).

Hier ben ik het wel mee eens, al gebruik ik zelf Norton niet.
Met de huidige snelle PC's is het goed te doen met Norton.
Wat ik tegen Norton en andere merken heb is dat je na een bepaalde periode de licentie moet verlengen, of een nieuwe versie kopen.
Als je 10 PC's hebt staan wordt je daar niet echt vrolijk van.
Daarom zoals ik eerder vermeld heb gebruik ik het gratis Commodo Internet Security
Volgens de tests de beste gratis Firewall en ook niet het slechtste Antivirusprogramma.
En ik moet zeggen Comodo Firewall gebruik ik al vele jaren zonder problemen en vanaf het moment dat ze antivirus toegevoegd hebben heb ik ook daar geen problemen mee gehad.
 
Norton 2005 gebezigd indertijd,systeem werd afgeremd.Ghost 2001,2003 en Ghost14 liggen hier ter beschikking.Toen mijn syteem corrupt werd, kon ik zelf niet meer met Ghost opstarten.
Norton Save en Restore, gebruiksvriendelijk,MAAR werd gekoppeld aan een antivirus,abbo afgelopen: Bye,Bye Save en Restore.Na één jaar gebruikt te hebben kontakt opgenomen met Symantyc Chat werd me gevraagd de antivir te updaten via betaling,dan ging het prog normaal functioneren?Back-up had ik nodig geen antivir!!!

Nu gebruik ik een LINUX back-up prog,gedeeltelijk live om opnieuw op te starten,na 20 minuten terug volledi operationeel met aller erop en aan. Backup nemen duurt iets langer!!!(Staat op harde schijf)Ben ik zeer tevreden van.
Ik neem het wonderschijfje mee naar al mijn herstellingen:
EERST Win herstellen/herinstalleren,daarna mijne LINUX erop,backup maken met behulp van Linux en laat de pc maar crashen,ge krijgt steeds uw kersvers gerigistreerde win terug.
 
Nu gebruik ik een LINUX back-up prog,gedeeltelijk live om opnieuw op te starten,na 20 minuten terug volledi operationeel met aller erop en aan. Backup nemen duurt iets langer!!!(Staat op harde schijf)Ben ik zeer tevreden van.
Ik neem het wonderschijfje mee naar al mijn herstellingen:
EERST Win herstellen/herinstalleren,daarna mijne LINUX erop,backup maken met behulp van Linux en laat de pc maar crashen,ge krijgt steeds uw kersvers gerigistreerde win terug.

Ging dit Topic nou over beveiligingssoftware of over back-up software-)5
 
Monne vroeg naar mijn ervaring met NORTON,vandaar een woordje uitleg over 'MIJN ervaring met NORTON'.Beantwoord dit je vraag? Groetjes wivy.En nu vliegensvlug uitschrijven voordat WO... begint
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan