Hardware Welke USB3-HDMI kabel/converter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Soortgelijke vraag, maar dan toch anders stelde ik al eens op een ander forum.
Op mijn laptop heb ik een pen-display aangesloten. Werkt prima.
Nu wil ik dat beeld van het pen-display ook zichtbaar maken op het smartbord. Draadloos lukt dat niet vanwege het ontbreken van miracast. Geen intel grafisch kaart.
Op de laptop zijn HDMI en USB2 bezet. Usb3 is nog vrij. :
huion aansluiting 2.JPG


Ik heb dus nu dit aangeschaft:

wavlink.JPG

Helaas doet het HDMI scherm (TV) het niet.
Ik heb de fabrikant gemaild, maar geen antwoord gekregen.
Heeft iemand van jullie iets in die geest waardoor je een HDMI extra op je laptop kunt aansluiten?
Alvast bedankt
Rob
 
Ik zou hem eens testen op een gans andere laptop (of desktop). Mogelijks is hij gewoon defect. Als die op een ander toestel ook niet aan de praat te krijgen is, retour...
 
@Aardbei
zou een Bidirectionele HDMI Switch niet eerder werken?
Nooit van gehoord. Een Bidirectionele switch. En ik maar denken dat zoiets altijd bidirectioneel is.

@PhilipV
Het beeld van de laptop is voor mij, met gegevens van de leerlingen. Die wil ik niet publiekelijk zichtbaar hebben/maken. Wat op het pen-display gebeurt, educatief, wil ik op het smartbord aan de klas laten zien. Ik had gehoopt dat ik dat met het plaatje duidelijk maakte.

@DDragon80
Een andere laptop?
Dat wordt moeilijk. Maar ik ga eens kijken of ik er toch een kan lenen. Zal nog wel even duren voordat ik er een heb.
 
Het is gelukt.
Zo simpel als wat.
Een splitter is de oplossing voor mij. Pentablet en smartboard aan de ene kant in de splitter, de verbinding met de laptop aan de andere kant.
HDMISPLITTER.JPG

Alleen op de laptop kan ik dan andere programma's gebruiken
Bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan