Windows 11 Webcam driver niet te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerrit

Steunend lid
Vip Lid
Betreft Logitech HD webcam c270 max 2 jaar geleden aangekocht tijdens/begin corona.

Na update van win 11- 22H1 naar 22H2 werkt de webcam niet meer in apparaat beheer staat hij als fout heb de driver verwijderd + heropgestart zelfde probleem ben dan maar op zoek gegaan op de site van Logitech zelf en daar staat het heel duidelijk driver voor c270 niet beschikbaar voor win 11 .Ik ben vergeten waar ik dat ding gekocht heb maar dat type is bijna op alle websites te koop maar een driver vinden voor win 11 22H2 oei dat wordt moeilijk ben ½ dag een het googelen geweest maar de meeste suggesties die ik vond geven geen oplossing .Moest er hier iemand zijn die een oplossing heeft voor mijn probleem op voorhand veel dank .

Bijlagen

• Logitech webcam.jpg
    Logitech webcam.jpg
    52.7 KB · Weergaven: 95
Kreeg deze voormiddag antwoord van support Logitech ik volgde de stappen die ze voorstelden en kijk probleem is opgelost (zie bijlage Kopie mail)
Alles opgelost en kijk er is terug een nieuw HP laser jet pro 1 1/2 jaar oud werkt plots ook niet meer wordt niet meer erkend had beter nog wat gewacht met de 22H2 .

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan