Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
waar kan je dit terug vinden van windows defenderik ben nog steeds benieuwd wat de beredenatie is hiervan?
Windows Defender is ook gratis en steekt in alle test er met kop en schouder bovenuit ...
Je kunt als amateur echt niet beoordelen of een AV goed of slecht is en als je ervoor wilt betalen, wat dus niet nodig is, pfff.Ik gebruik enkel ESET Antivirus al bijna 10 jaar, doet goed zijn werk altans voor mij toch, en relatief goedkoop voor 10€ voor een jaar.
de wijze woorden van @Aardbei :
Iedereen mag zijn voorkeur hebben in het gebruik van een antivirus programma.
Niet ieder programma is beter/slechter dan het andere.
de gebruiker veroorzaakt problemen, niet de App.
noway. hahaWow... dat ik dat nog mag meemaken... Gaan die 2 nog overeenkomen ???
ik heb zowel avira en bitdefender getest. Beide zijn heel goed.Bitdefender Antivirus Free behaalde in Januari op de labotests van Test Aankoop 86/100, Windows Defender 64/100 , een groot verschil dacht ik.W. Defender heeft geen anti spam en enkel bescherming tegen phishing in Edge, niet in Google Chrome en ook niet in Firefox. Bitdefender heeft geen anti spam maar wel anti phishing bescherming in de 3 browsers. Iedereen kiest voor zichzelf en eventueel budget, maar ik heb geen vertrouwen in Microsoft, teveel problemen.
Beide woorden kunnen "misschien" dezelfde betekenis hebbendenk dat het scheldwoord dom is een palindroom van mod
Bitdefender I.S. 27.0 (betalend) en W. Defender (gratis) hebben in de tests van december 23 en jan 24 beide de max. scoren behaald. (6-6-6)Bitdefender Antivirus Free behaalde in Januari op de labotests van Test Aankoop 86/100, Windows Defender 64/100 ,