Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, ik weet niet of deze vraag al gesteld is, kan het niet terugvinden helaas.
Maar ik gebruik nu Kaspersky Internet security en kom toch meerdere problemen tegen bij dit programma.
Zelf vind ik het ook best wel duur.
Heeft iemand misschien een ander programma die ze me kunnen aanraden?
Norton was helemaal een ramp voor dat geld

Thanks,
Sonia
 
Ga toch ook eens kijken op onze Downloads TopTips deel 19, waar je de gratis Sophos virusscanner kunt downloaden. Free Avira is ook zeer goed, maar zoals AVG (Mik bericht #2) krijg je nogal wat pop-ups, terwijl Sophos rustiger zijn werk - zéér goed - doet.. !
 
Hee WaWa, Thanks voor het berichtje. Ik zal zeker eens rondneuzen.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik heel moeilijk topics of zo kan vinden die aan bod zijn geweest op het forum. Waarschijnlijk is mijn logica niet afgestemd op het forum of zo.
Maar ik zal zeker Sophos eens proberen....
 
Hee WaWa, Thanks voor het berichtje. Ik zal zeker eens rondneuzen.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik heel moeilijk topics of zo kan vinden die aan bod zijn geweest op het forum. Waarschijnlijk is mijn logica niet afgestemd op het forum of zo.
Maar ik zal zeker Sophos eens proberen....

Kijk Wawa, dit bedoel ik nu. Ik ga naar de tab>downloads. Dan naar > virusscanner en kom daar alleen AVG tegen.
Ik heb de regels al eens doorgelezen, maar wordt ook daar niet veel wijzer.
Sorry

Effe begrijpen wat je bedoeld hoor ???

Je gaat naar de Tab Downloads.
Wat zie je dan bovenin staan ??

Als het goed is staat daar Top Tips Tuts en als je daar dan op klikt wat zie je dan bovenaan staan ???
Als het goed is zou daar bovenaan Top tips van Pctuts deel 19 moeten staan.

Zelfs als ik mijzelf uitlog zie ik dit allemaal zelfs staan, dus zou jij hiervoor ook de rechten moeten hebben om deze pagina's te bezoeken.
m.a.w. iedereen in de hele wereld kan deze pagina's zonder problemen of beperkingen bezoeken en in zien.


Toptips1.jpg
 
Nog een hint, je kunt ook gebruik maken van de zoekfunctie van de forumsoftware.

Rechtsboven op Geavanceerd zoeken klikken en je komt op een pagina waar je zoekwoorden of termen kunt ingeven.

Zoeken.jpg
 
Een zeer goede virusscanner, die perfekt werkt onder Windows 10 is " GDATA Total Security"

Is niet gratis, maar ik had het wel gehad met de gratis virusscanners, deze gratis versies laten toch nog rotzooi door !!

Albert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan