Status
Niet open voor verdere reacties.

wim

Steunend lid
Vip Lid
Beste forumleden,

Mag ik even uw deskundige hulp vragen aub?
Sinds enkele dagen heb ik de laatste upgrade Versie 1703 van Windows 10 op mijn PC.
Nu krijg ik dagelijks de vraag via een popup om een upgrade te doen van Avast virusscanner.
Deze heb ik vroeger gebruikt maar is later op de juiste manier via configuratiescherm verwijderd.
Ik lees dat er van Avast een tool is om dit te verwijderen, ik zou dit programma moeten downloaden en via de veilige modus Avast verwijderen, F8 indrukken bij opstarten en wat selecteer ik dan, veilige modus of veilige modus met netbeheer of....mag ik in het register Avast software (en daaronder Avast en daaronder upgrade utility) verwijderen.

Ik weet dat je in het Windows register maar beter geen domme dingen doet want heeft wel erge gevolgen meestal..

Wat is uw advies?
Mvg,
Wim
Moderator Notice: het is niet aan te bevelen om je email adres te vermelden ...deze werd daarom ook verwijderd
 
best dat je de veilige modus gebruikt zonder netwerk...dan kan er ook niets anders binnen komen ..
dus eerst msconfig opstarten en in de tap "computer opstarten " het vinkje plaatsen bij " opstarten in veilige modus">bevestigen en herstarten ..
het avast verwijder tool gebruiken en vervolgens weer msconfig starten om het "opstarten in de veilige modus " te ontvinken ...ook hier weer eerst bevestigen en herstarten ..doe je dit niet dat herstart deze ook daarna op in de veilige modus zonder netwerkverbinding !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan