ik heb een aantal oude video 's die ik wil overzetten naar een dvd.
hoe doe ik dat?
hoe doe ik dat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat de beeldkwalitiet minder is, is een feit. Je kan hier CVBS en Super-VHS mee overzetten. Dat het om dit toestel gaat, zie je ook in de afbeelding bij #25.denk dat cybermusky deze video grabber bedoeld .. König CSUSBVG100 USB 2.0 video capture board
bij de reviews staan tegenstrijdige verklaringen van het gebruik op Windows10 de meerderheid beweert deze wel te kunnen gebruiken ..doch het beeld kwaliteit is minder .
Dat klopt dat het niet precies hetzelfde is. Maar het is een gelijkwaardig systeem. Je ziet dat de kabels er vast aan zitten. Maar er is op zicht geen verschil. Ze verwijzen beiden naar dezelfde mogelijkheden. Daar staan diverse Windows versies op tot en met de 7. Toen ik het kocht was de 10 nog niet uit.jij heb dus niet datgene waar cybermusky naar verwees ..
Er rest me nog enkel oude Betamax banden. Hiervoor heb ik geen speler meer.
Is inderdaad een stevig prijskaartje. Ik heb nog zo een 10 banden staan. Ken hier iemand die in een plaatselijke filmclub lid is. Misschien heeft daar iemand een Betamax die mits betaling een paar dagen kan gemist worden.Er zijn er nog genoeg bij een Nederlandse eBay-er , hangt wel een stevig prijskaartje aan https://www.ebay.nl/str/vcrshop/Vintage/_i.html?_sacat=175740
Gebruik een video grabber incl installatie cd van Liddl op mijn nieuwe computer werkt perfectJa, laat dat nu juist dit zijn waarover ik schrijf dat het niet ondersteund wordt in Windows 10. Als je het tegenoverige beweert, waar heb je dan de drivers vandaan?
Ik heb tevergeefs gezocht.
Probeer eens met het gratis te downloaden programma AVS4YOU Videoconverter.
Succes,
WiBoData