van video naar dvd , maar Hoe ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou graag een video omzetten naar dvd
ik heb home cinema , "PowerDirector" een camcorder , een video, alle benodigheden ,
maar ik kan niet rechtsstreeks van de video langs de camcorder naar de pc om hem over te zetten
weet er iemand van jullie hoe dat moet ik heb dat een tijdje geleden gedaan maar ik ben vergeten hoe ik het moest doen ben al 2 dagen aan het zoeken en ik raak er niet meer wijs uit
is iets simpel , maar wat ben ik vergeten ??
als ik op het pc scherm de film zie is het die die op mijn camcorder stond inplaats van die van de video
please help (zw)
 
waarom moet die camcorder daar tussen?
aan je uitleg begrijp ik dat de film ook op video staat, niet?

dan moet je gewoon je film die je op je scherm van je pc ziet opnemen en dan met powerproducer of zo branden.
 
kan ik die van video speler dan ineens naar de pc sturen ofwat dat heb ik nog niet gezien zou wel makkelijker zijn uiteraard
maar die videospeler heeft geen usb poort of firewire hoe moet dat dan ??
 
al het mogelijk is moet je je distributiekabel aan je video koppelen en dan splitsen een naar je tv en een naar je pc en dan kan je toch je videobeeld zien in je powercinema? Dan krijg je een videokanaal bij in powercinema.Zo doen wij het hier. En dan neem je dat programma op en dan brand je het op dvd.
 
al het mogelijk is moet je je distributiekabel aan je video koppelen en dan splitsen een naar je tv en een naar je pc en dan kan je toch je videobeeld zien in je powercinema? Dan krijg je een videokanaal bij in powercinema.Zo doen wij het hier. En dan neem je dat programma op en dan brand je het op dvd.


heel erg bedankt eindelijk is het gelukt, en nu zelfs zoals u zei zonder camcorder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan