Opgelost Updates komen niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Updates
Win10 versie 2004 geeft problemen. Foutmelding 0x80004005
Hoe oplossen?
Is legale Windowsversie.
 
Oplossing
hier de download link naar de iso Windows 10 home/pro 20H2 NL X64 bit
deze link blijft 24 uur geldig en daarna vervalt die ..
je dient deze te openen via de verkenner en vervolgens de setup.exe te starten (administrator ) om de in-place upgrade te bewerkstelligen ..
In de map SoftwareDistribution mag ALLES (folders en files) verwijderen die je kan verwijderen, nadat je de service Automatic Updates hebt gestopt. Dan delete van de GANSE inhoud (niet alles zal lukken, maar er blijft bijna niets staan). Dan de AU service opnieuw opstarten.

Laat er dan maar een uurtje overgaan en kijk dan terug even in je instellingen - updates en kijk wat je daar ziet staan ...
Ook al geprobeerd, maakt niets uit.
 

Ik zou voorlopig nog even die update uitstellen. Zijn blijkbaar nog issues mee.
Ik ben er voorlopig helemaal weer klaar mee en ga straks lekker slapen en dromen over mijn fijne goede oude vertrouwde Windows 7
 
fijn dat het dan toch weer in orde gekomen is ..
effe voor alle duidelijkheid de oplossing bestond er dus in om alles in de map SoftwareDistribution te verwijderen dus ook de map "downloads"
 
Ik heb inderdaad de map Download in de map SoftwareDistribution leeggemaakt. Dus enkel die map. MAAR..... dat gaf geen resultaat.
Heb deze morgen de Win10_20H2_Dutch_x64 die U doorspeelde laten lopen en dat was van het begin in orde. Deze heeft het probleem verholpen.
Had de posten na 8u30' gisterenavond pas gezien als de Win10_20H2_Dutch_x64 al aan het lopen was. Dus kan niets zeggen van na die tijd.
 
er klopt iets niet in je redenering .. hoe kan een post (lees berichtgeving ) dat pas om 8.30uur er op gezet werd gisterenavond gezien / gelezen worden !
 
De post die U doorgaf was om 18u53'. Heb dit uitgepakt en op stick gezet. Omstreeks 8u30' (20u30' gisterenavond) gestopt.
Deze morgen stick in de probleem pc en laten lopen. Ondertussen op mijn pc ingelogd op PcTuts. Denk dat er onduidelijkheid was hierover.
 
ja aangezien je eerst 8.30uur neerschrijft en nu deze recht zet door 20.30uur er van te maken word het me nu duidelijk ..
wat 12u verschil toch kan doen hé !
 
ja aangezien je eerst 8.30uur neerschrijft en nu deze recht zet door 20.30uur er van te maken word het me nu duidelijk ..
wat 12u verschil toch kan doen hé !
Er stond toch : "de posten na 8u30' gisterenavond" . Maar vermoedelijk zal dat wel aan de interpretatie gelegen hebben hé.
Feit is : Goed opgelost dankzij Uw aanbreng.
 
opmerking je geeft aan dat de oplossing bericht 16 zou zijn maar in bericht 37 zei je en ik citeer
Mik zei:
"Heb deze morgen de Win10_20H2_Dutch_x64 die U doorspeelde laten lopen en dat was van het begin in orde. Deze heeft het probleem verholpen."
 
Sorry, maar ik heb de verkeerde nummer doorgegeven. Het was #18. Mijn ogen..... ;)
oplossing.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan