Opgelost Updates komen niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Updates
Win10 versie 2004 geeft problemen. Foutmelding 0x80004005
Hoe oplossen?
Is legale Windowsversie.
 
Oplossing
hier de download link naar de iso Windows 10 home/pro 20H2 NL X64 bit
deze link blijft 24 uur geldig en daarna vervalt die ..
je dient deze te openen via de verkenner en vervolgens de setup.exe te starten (administrator ) om de in-place upgrade te bewerkstelligen ..
in de link eerder van Tuts zegt men dat deze dient blijven te staan .. doch in een ander geval indien deze verwijderd word dan zal deze opnieuw worden aangemaakt en heb je meer kans dat de update's wel worden opgehaald .
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
hier de download link naar de iso Windows 10 home/pro 20H2 NL X64 bit
deze link blijft 24 uur geldig en daarna vervalt die ..
je dient deze te openen via de verkenner en vervolgens de setup.exe te starten (administrator ) om de in-place upgrade te bewerkstelligen ..
 
Oplossing
heb jij eerder de link niet nagelezen ..bericht 12
in het kort ja je behoud alles indien je de juiste keuze maakt ..neem je de verkeerde keuze dan ben je je programma's kwijt !
effe opletten dus maar eenmaal deze van start gaat mag je gerust zijn ..je systeem zal 3 x herstarten en de in-place upgrade neemt ongeveer 1 uur in beslag .

*heb zelf verleden maand (dacht ik ) een in-place upgrade gedaan en behield alles ..
 
heb jij eerder de link niet nagelezen ..bericht 12
in het kort ja je behoud alles indien je de juiste keuze maakt ..neem je de verkeerde keuze dan ben je je programma's kwijt !
effe opletten dus maar eenmaal deze van start gaat mag je gerust zijn ..je systeem zal 3 x herstarten en de in-place upgrade neemt ongeveer 1 uur in beslag .

*heb zelf verleden maand (dacht ik ) een in-place upgrade gedaan en behield alles ..
Ja, heb dit wel gelezen. Maar ik schreef ook eerder dat ik Mediacreationtool heb gevonden. In 312 spreek je van Inplace upgrade.
Ik heb met de tool niet een installatiemedia gemaakt. Dit maakt wel een verschil. Zomaar opstarten gaf foutmelding na een tijd.
 
Hier ook problemen met een update naar 20H2
Aan het eind van de update steeds de melding dat het niet gelukt is.

ZUCHT !!!

Update.jpg
 
je bent ergens verkeerd ..
in dat bericht waar ik je naar verwees diende men het media creation tool 20H2 te gebruiken om een installatie media aan te maken ..
je bent waarschijnlijk mis gegaan door rechtstreeks via het media creation tool 20H2 trachten te upgraden ...(dit kan dus niet )

toen je zei een foutmelding te krijgen ging ik er van uit dat het je niet mogelijk is om een usb stick , dvd of een iso aan te maken en vervolgens bracht ik u een download link aan naar de iso ..
indien je een usb stick of een dvd heb aangemaakt met de 20H2 er op dan dien je deze via de verkenner te benaderen ..gebruik je de iso dan ook ga je deze via de verkenner benaderen (deze word dan gemount ) .. na de in-place upgrade dien je deze dan uit te werpen ..
 
Hier ook problemen met een update naar 20H2
Aan het eind van de update steeds de melding dat het niet gelukt is.

ZUCHT !!!

Bekijk bijlage 248195
Welkom bij de club.
Op mijn pc probleemloos geïnstalleerd hoor. Maar een vriend van mij bracht zijn pc binnen om na te zien. Bij hem lukt het niet tot hiertoe.
Maar ben het op stick aan het zetten en denk morgenochtend als het meezit verder te doen.
 
je bent ergens verkeerd ..
in dat bericht waar ik je naar verwees diende men het media creation tool 20H2 te gebruiken om een installatie media aan te maken ..
je bent waarschijnlijk mis gegaan door rechtstreeks via het media creation tool 20H2 trachten te upgraden ...(dit kan dus niet )

toen je zei een foutmelding te krijgen ging ik er van uit dat het je niet mogelijk is om een usb stick , dvd of een iso aan te maken en vervolgens bracht ik u een download link aan naar de iso ..
indien je een usb stick of een dvd heb aangemaakt met de 20H2 er op dan dien je deze via de verkenner te benaderen ..gebruik je de iso dan ook ga je deze via de verkenner benaderen (deze word dan gemount ) .. na de in-place upgrade dien je deze dan uit te werpen ..
Ik doe het via Windows Update. Daar staat Downloaden en Installeren.
Maar helaas, ook dat krijgt Microsoft niet voor elkaar.

Update2.jpg
 
bij u Skippy dient eerst de KB4579311 geinstalleerd te worden ... deze heeft namelijk voorbereidene onderdelen mee om over te gaan naar een volgende build .. jij probeerde deze over te slaan ..
 
Neen, de map is blijven staan. Moet die weg? Denk het toch niet.
Raak ook niet aan de Mediacreationtool. of is dat die updateassistent nu?
In de map SoftwareDistribution mag ALLES (folders en files) verwijderen die je kan verwijderen, nadat je de service Automatic Updates hebt gestopt. Dan delete van de GANSE inhoud (niet alles zal lukken, maar er blijft bijna niets staan). Dan de AU service opnieuw opstarten.

Laat er dan maar een uurtje overgaan en kijk dan terug even in je instellingen - updates en kijk wat je daar ziet staan ...
 

Ik zou voorlopig nog even die update uitstellen. Zijn blijkbaar nog issues mee.
 
heb jij al eens de Windows Update Troubleshooter gedraaid ..
je ga via start>instellingen >bijwerken en beveiliging naar problemen oplossen ...
klik verder op extra probleemoplossers en start de Windows update probleem oplosser eens ..
of je wacht tot het probleem zich zelf verhelpt ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan