Opgelost Updates komen niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Updates
Win10 versie 2004 geeft problemen. Foutmelding 0x80004005
Hoe oplossen?
Is legale Windowsversie.
 
Oplossing
hier de download link naar de iso Windows 10 home/pro 20H2 NL X64 bit
deze link blijft 24 uur geldig en daarna vervalt die ..
je dient deze te openen via de verkenner en vervolgens de setup.exe te starten (administrator ) om de in-place upgrade te bewerkstelligen ..
de foutcode 0x80004005 is te omvattend ..
ik veronderstel echter dat het om een laptop gaat en dat deze dan draadloos verbinding maakt ..
indien zo dat heeft deze foutcode wellicht te maken met de WPA (Wi-fi Protected Acces )
of je draadloos netwerk word verbroken tijdens het ophalen van de update of je sluit deze eens bedraad aan om na te gaan of het hier aan ligt .
 
 
Sorry,
Maar geen lukt. Tuts, heb de lijn gevolgd en alles verwijderd maar geen soelaas.
Qtex, update lukt niet. Ofwel niet van toepassing ofwel start niet.
Probeer nu met de laatste versie te installeren.
 
Sorry,
Maar geen lukt. Tuts, heb de lijn gevolgd en alles verwijderd maar geen soelaas.
Qtex, update lukt niet. Ofwel niet van toepassing ofwel start niet.
Probeer nu met de laatste versie te installeren.
Zou ik ook doen, gewoon een clean install met media creation tool. De simpelste manier denk ik.
 
in voorgaande heb jij ook de download map zelf verwijderd in de SoftwareDistribution folder .. want daar kom ik op uit als ik zoek op foutcode 0x1900403
 
in voorgaande heb jij ook de download map zelf verwijderd in de SoftwareDistribution folder .. want daar kom ik op uit als ik zoek op foutcode 0x1900403
Neen, de map is blijven staan. Moet die weg? Denk het toch niet.
Raak ook niet aan de Mediacreationtool. of is dat die updateassistent nu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan