Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Help, waar zit dat teken op mijn iPhone?

Moet een berichtje sturen naar iemand met een underscore in z'n adres, maar hoe krijg ik dat ingetikt ?
Google helpt mij ook niet zo veel verder.

Ik kom wel oplossingen tegen die waarschijnlijk wel voor een Apple Keyboard werken maar niet voor een touchscreen Tap the .?123 key and then the #+= key to see the underscore in the second row, left side.

Underscore is het _ teken.
 
welk toetsenbord gebruik je? Standaard IOS, of een ander? Is belangrij om dit te weten, want ieder toetsenbord steekt aners inelkaar
 
Ehhh, toetsenbord ?? Ik gebruik gewoon het touch screen van mijn iPhone. Heb hier geen underscore teken.
 
Ik heb het inmiddels opgelost door een emailbericht met een underscore te versturen met mijn Windows pc.

Maar deze vraag blijft open staan voor als het zich nog eens mocht voordoen.
 
Ehhh, toetsenbord ?? Ik gebruik gewoon het touch screen van mijn iPhone. Heb hier geen underscore teken.
Tuurlijk is dat op u touchscreen. Ik bedoel eigenlijk welke app gebruik je, maar gezien je zo reageert is het standaard IOS toetsenbord. Ik weet daarmee genoeg. Ga eens kijken, maar ik ben geen IOS manneke, maar ik zal het proberen uit te dokteren voor u.
 
[FONT=&quot]The underscore is on there, do the following.[/FONT]

[FONT=&quot]Open you keypad and you will see the alphabet. [/FONT]

[FONT=&quot]Tap the key that shows .?123[/FONT]

[FONT=&quot]Then look for the key that shows #+= and tap that[/FONT]

[FONT=&quot]Now look for the underscore and you will see it.[/FONT]

[FONT=&quot]This also has keys for many other symbols like $ brackets, asterisk percent sign, pipe, etc

Bron.
How Do I Type Underscore On Ipad? - Help
[/FONT]
 
Die had ik dus ook al gevonden zie mijn topicstart.
Dat gaat dus niet met een touch screen om meerdere toetsen tegelijk aan te raken. Met een keyboard kan zoiets wel.
 
Ik krijg ook met geen mogelijkheid de .?123 toets. Wat ik ook probeer en waar ik ook op druk, hij is er niet.

Wel heb ik een gewone 123 toets.

Twitterrific.png
 
Op internet vind ik wel zo'n toetsenbordindeling met een .?123 toets, maar ja hoe krijg ik dit op mijn scherm ?
Lijkt mij ook veel handiger met meteen de nummerieke toetsen in beeld.

ios_keyboard.png
 
Ik heb een iPhone 6 met het apple toetsenbord, heb enige screenprints genomen.
IMG_0041.jpg

IMG_0042.jpg

IMG_0043.jpg


Weet niet of het mij is gelukt, maar zo werkt het bij mij.
eerste op de 123 toets en dan op de #+= toets en dan krijg je op de plaats waar de gewone score staat de underscore.
Ik hoop dat dit helpt, het kan natuurlijk dat je een ander toetsenbord app hebt geïnstalleerd dan moet je verder zoeken.
 
Wat is er anders dan wat ik meegedeeld heb? Dat is krak hetzelfde als wat die persoon met screenshots u duidelijk heeft proberen te maken.

Ja, ook ik heb het wel eens net als iemand anders dat ik soms nog niet helemaal wakker ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan