#6: Dankjewel aardbei, is mijn veronderstelling juist, dat ik bij de fabrieksinstellingen ook de originele licentie-key van Windows kan vinden?
#7: Als u een licentie-sleutel-vind programma laat zoeken, vindt u dan niet het gewenste? Ik bedoel zoiets.
#8: OK Leono, , ik heb wel zo,n Key-finder programma maar ik vraag mij af, of de licentie-key in de Fabrieksinstellingen aanwezig is..
#12: Mijn plan was om de oude Laptop weer terug te brengen naar de fabrieks instellingen en hoop zo dan met behulp van zo'n key-finder programma de originele licentie-key weer te kunnen bemachtigen, maar dat is niet meer dan een veronderstelling en tevens ook wel een gok van mij.
1 U vraagt of u bij de "fabrieksinstellingen" de originele licentie key van Windows kunt vinden
2 u krijgt als antwoord dat u een" licentie-sleutel-vind programma " moet laten zoeken en men vraagt of u "het gewenste vindt"
3 U antwoord "ik heb wel zo,n Key-finder programma maar ik vraag mij af, of de licentie-key in de Fabrieksinstellingen aanwezig is.. "
- U krijgt antwoorden op uw vragen, u hebt het programma dat u nodig hebt, dan begint u te twijfelen of die key wel in de fabrieksinstellingen aanwezig is, daarna is uw vraag niet meer als een veronderstelling en daarna is uw vraag maar een gok.
Als men u zegt dat u hiervoor een key-finder moet gebruiken en u geeft als antwoord dat u zo'n programma hebt, waarom gebruikt u dat programma dan niet? Dan weet u direct of er in de "fabrieksinstellingen" al dan niet een licentie-key zit, maar nee, u blijft liever twijfelen, veronderstellen, gokken of er een key inzit of niet, onder de noemer: informatie verzamelen (die u al dagen geleden gekregen hebt).