Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hebt u uw kasticket van de aankoop nog?Dit heb ik hun ook gezegd dat het een vernieuwde pc was en dat ik hem ging terug sturen, doch kon en mocht niet. Dus koop ik nooit nog iets bij Aldi.
Aldi een LG? Medion!naar zo een probleem kan je lang zoeken toch als er schade is in de software ik heb dit ooit ook voor gehad met vista hp en heb hem herinstalleer voor een back-up te maken zou je hem in veiligheidsmodus zetten of dan eens een aantal driver het installeren ik zag dat je een LG hebt deze link breng je bij de site voor de driver voor https://www.lg.com/nl/ondersteuning/software-firmware
Nu ook opgemerkt, op de foto in #1 staat een afbeelding van een LG scherm.Aldi een LG? Medion!
Mijn scherm is al een 5 tal jaar oud en tot op heden nog geen blauw scherm terug gehad.ik las dat de PC een medion van bij Aldi was - scherm kan toch gelijk waar gekocht zijn ?
ik las dat de PC een medion van bij Aldi was - scherm kan toch gelijk waar gekocht zijn ?
Dat het een Medion is wordt nergens vermeld door de topic starter.grappig ... dat je zelf gesteld in je post #33 !
Dat weet ik Phillip, maar in nr 39 wordt "scherm" genoemd.Blauw scherm komt niet van je scherm hé ... maar van je PC - je ziet het alleen op je scherm, uiteraard ...
Mijn scherm is al een 5 tal jaar oud en tot op heden nog geen blauw scherm terug gehad.
Maar ik laat het nu zo hoor.
bij hp kan je vanuit de opstart de pc naar fabrieksinstelling zetten kan je dat niet bij medion misschien ookJa, die kans zit er ook wel in haha.