Pc uitvallen van pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Reeds enige tijd valt mijn pc plots uit. Het begint met een gebrom en daarna zie ik het scherm (zie foto). Na ongeveer een halve minuut slaat hij opnieuw aan. Wat zou eventueel de reden zijn a.u.b.?
 

Bijlagen

  • DSC02031.JPG
    DSC02031.JPG
    67 KB · Weergaven: 312
Wat zeker kan overwogen worden is de upgrade alvast proberen erdoor te krijgen naar 1909 ! Zou best kunnen dat die zoveel bestanden vervangt dat het kwade bestand daarbij ook vervangen wordt ...
 
Hoe kan ik het dan doorsturen aub? Ofwel in enkele knipsels misschien?
laat maar heb een app uit de store opgehaald .. tevens vermelde Ddragon80 al dat het probleem te zoeken is in de ntoskrnl.exe
deze fout is te veralgemeen en kan zowat alles omvaten ...
het is niet uitgesloten dat wanneer je deze versie 1903 naar de 1909 brengt het probleem ook verholpen is of zou kunnen zijn ... denk in dat geval aan je hardware !
*je vermeld nergens iets over deze computer ..betreffende hoe oud dit systeempje is ..welke specificaties deze heeft ..
 
Aangezien deze fout altijd optreed op volgende: C:\WINDOWS\system32\ntoskrnl.exe
Maw, je Windows kernel... gaat dit geen standaard driver probleem zijn. Of toch niet zo'n eenvoudig te vinden probleem als het software betreft.
Aangezien je veel hulp komt vragen van diverse computers, neem ik aan dat die ergens van een problematische bron komen? Niet dat dat er veel toe doet, maar het zou wel een beeld kunnen vormen en helpen bij het zoeken naar een al dan niet bestaande oplossing.
Dit is een computer die ik bijna 2 jaar geleden gekocht heb in de Aldi. Reeds van in het begin had ik problemen. Ik hoorde steeds een getik (alsof een warme plaat die afkoelde). Ik heb dan met hun contact opgenomen en zij zeiden wat ik moest doen. Dit is dan opgelost geweest.
 
jij had deze eerder volgens mij moeten binnen brengen ter nazicht of ter herstelling , veronderstel nu dat deze garantie voorbij is ...
dat zij je zowaar via email of via de telefoon konden zeggen wat jij diende te doen , komt precies over als of zij wisten wat er gaande was ..ben je zeker dat je zelf eerder géén terug gebrachte systeempje heb gekocht !
 
jij had deze eerder volgens mij moeten binnen brengen ter nazicht of ter herstelling , veronderstel nu dat deze garantie voorbij is ...
dat zij je zowaar via email of via de telefoon konden zeggen wat jij diende te doen , komt precies over als of zij wisten wat er gaande was ..ben je zeker dat je zelf eerder géén terug gebrachte systeempje heb gekocht !

Aldi geeft 3 jaar garantie... nog een jaar te gaan.
 
in dat geval binnen brengen ... hou er rekening mee dat je mogelijk het systeem terug krijgt zonder dat er nog iets aanwezig is van persoonlijke instellingen en of bestanden .
 
in dat geval binnen brengen ... hou er rekening mee dat je mogelijk het systeem terug krijgt zonder dat er nog iets aanwezig is van persoonlijke instellingen en of bestanden .
De garanti zal waarschijnlijk ook niet meer tellen, want ik hem ook reeds verschillende keren herinstalleert en hoeveel maanden zou ik er moeten op wachten? Nu met onze lieve Corona.
 
*ik zie nu dat jij vermeld dat jij deze niet ter reparatie mag opsturen ... enerzijds vermelde je "een vernieuwde pc " m.a.w. het betreft hier om een terug gebrachte pc die jij heb aangekocht waarvan er al 1 jaar garantie verstreken was ..
 
herinstaleren via de optie deze pc opnieuw instellen doet géén afbreuk aan de garantie ... indien jij er een home had opstaan en je zet er een pro op dan nog behoud je de garantie !
 
*ik zie nu dat jij vermeld dat jij deze niet ter reparatie mag opsturen ... enerzijds vermelde je "een vernieuwde pc " m.a.w. het betreft hier om een terug gebrachte pc die jij heb aangekocht waarvan er al 1 jaar garantie verstreken was ..
Ik heb me misschien niet goed uitgedrukt, maar ik die pc als nieuw gekocht, doch vermoed dat hij niet nieuw was.
 
herinstaleren via de optie deze pc opnieuw instellen doet géén afbreuk aan de garantie ... indien jij er een home had opstaan en je zet er een pro op dan nog behoud je de garantie !
Ik kon hem zelfs niet terugzetten naar fabrieksinstelling, dus heb ik hem dan maar volledig opnieuw geïnstalleerd met een cd.
 
betreffende je probleem het kan dus van alles zijn .. zelfs een warmte probleem ..
voelt deze telkens warm aan als de bsod opspringt , indien zo kun je deze eens open maken en mogelijk opnieuw voorzien van koelpasta en tevens stof vrij maken ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan