Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik werk met Windows 10 Pro.waarschijnlijk en grote kans dat dit ook zo is dien jij deze drivers jij te werken ..welke windows draait er !
Ik heb versie 1903 en build 18362.778build en versie .. draai jij ook de 1909 build 18363.815
In de bijlage zie je de uitslag.je zou dan toch moeten overwegen om naar de 1909 over te gaan aangezien jouw versie op 8/12/2020 geen ondersteuning meer krijgt .
doe eens wat Ddragon80 vermeld en draai eens WhoCrashed .. om na te gaan waar het nu mis loopt !
In apparatenbeheer heb ik niets gevonden; dus geen uitroepingstekens.In aansluiting van Philip V.
open 'apparaatbeheer', kijk of je ergens uitroep tekens vind, daarop rechtermuisknop, eigenschappen, bij gebeurtenissen (ben niet echt zeker) of een ander tab kan je het volgende zien:
PCI\VEN_197B&DEV_2386&SUBSYS_2386197B
Ga naar: https://devicehunt.com/
Bekijk bijlage 247004
Vendor ID: 197B
Device ID: 2386
Hier mee krijg je de gegevens voor het zoeken en downloaden van de juiste driver voor ...
succes ermee!
Hoe kan ik het dan doorsturen aub? Ofwel in enkele knipsels misschien?sorry maar ik kan géén Docx's openen aangezien ik géén Microsoft Office gebruikt ..
Wat gebruikt u dan wel?sorry maar ik kan géén Docx's openen aangezien ik géén Microsoft Office gebruikt ..