TotalAV Gratis ! ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik al misschien 15 jaar aVast Free Antivirus, af en toe is er een probleempje geweest die voorbij jaren, MAAR het is wel GRATIS
Nu zag ik op de laatste info van jullie nieuwsbrief de link naar de beste 10 anti virusprogramma's.
En er stond ook heel duidelijk GRATIS !, dus ik aVast verwijderen en dus TotalAV geinstalleerd.
Maar... Maar zoals zo dikwijls bij vele programma's, behalve dus bij aVast ! voor het virusprogramma te activeren moest men betalen !
Dus het zoveelste bewijs dat Gratis dus niet Free is ! maar wal gratis is om te installeren
Zo zie je maar hoe mensen doen geloven dat Gratis dus eigenlijk niet de de juiste betekenis heeft dan "Niets te betalen"
Ongelooflijk toch
Dus ik heb opnieuw mijne aVast Free geinstalleerd, Bedankt voor de onduidelijkheid van het woord GRATIS
 
Dat is al langer zo dat gratis niet gelijk is aan free hoor. Het zou moeten gelijk zijn, want als je er een vertaler door haalt verkrijg je hetzelfde woord, maar in programma's en apps is dit blijkbaar niet zo
 
je heb gelijk indien je de realtime beveiliging erbij wilt dan dien je inderdaad deze aan te kopen ...
er is een aanbieding met 80% korting m.a.w. je betaald geen 99€ geen 29€ maar wel 19€

deze TotalAV heb ik juist opgehaald vanaf Hier en geinstalleerd op een virtuele Windows 10 ik diende me ook te registreren ..je kan deze dus zonder de real time beveiliging wel "gratis " gebruiken maar dan als een 2de scanner ..


*****zou niet mogen zijn ...want wat ben je er mee als deze geen real time beveiliging mee heeft in de gratis versie !
Ashampoo_Snap_woensdag 23 januari 2019_11h07m59s_002_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan