Windows 11 to update to Windows 11 or not

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Op mijn laptop kreeg ik de melding dat dit toestel klaar is voor Windows 11.

Ik weet niet op mijn vaste PC en tablet hier klaar voor zijn.

Wat zijn de voordelen van Windows 11 ten opzichte van Windows 10?

Soms heb ik nu nog problemen met Windows 10 om programma's en bestanden terug te vinden. Komt waarschijnlijk omdat ik deze weinig gebruik.

Is het aan te raden om te updaten of werk ik best nog verder met Windows 10 om alsnog te proberen dit onder de knie te krijgen?

Dank bij voorbaat,

Ronny
 
Als je het aangeboden krijgt is er alleszins weinig of geen risico dat er iets mis zou gaan bij de installatie.
Maar ja, het ziet er anders uit en werkt, voelt in veel aspecten nét dat beetje anders.

Moet je overstappen of wachten ? Dat is volledig je eigen beslissing op dit moment. Als je toch denkt nog veel te moeten leren om Windows 10 te gebruiken dan kan je dat even zo goed meteen voor Windows 11 doen.
In 2025 zal je sowieso niet meer over Windows 10 beschikken, dan moet iedereen naar 11, als MS zijn zin krijgt...

Ondertussen zijn er in de boekhandel, de vakhandel en online op het net méér dan genoeg handleidingen - begeleidingen - instructiefilmpjes te vinden voor zowat elk probleem dat zich zou kunnen stellen.

En ... er is uiteraard ook ons subforum ivm. Windows 11 : https://www.pctuts.be/forums/windows-11.236983/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan