Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1) Maak eerst een backup van je mail . Dit staat waarschijnlijk op
C:\Users\Usersname\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles
Bewaar deze map goed *door te zippen) en zet het ergens anders neer of andere schijf.
2) Verwijder heel het profiel
3) Download een nieuwe versie van thunderbird en stel de mailprovider opnieuw in.
4) Ga naar extra -accountinstellingen
Ga onder je ingesteld emailadres naar serverinstellingen naar berichtenopslag
Kies daar je kocale map
Gebruik dan map waarvan je een kopie van hebt opgeslagen!
Het opnieuw opbouwen van de Globale Database initieert het opnieuw indexeren van e-mailberichten en adresboekkaarten (nieuwsgroepberichten worden niet geïndexeerd).
support.mozilla.org
Verder is het raadzaam Windows Zoeken uit te schakelen in Windows zelf, of in elk geval in Thunderbird via Extra > Opties > paneel Geavanceerd > tabblad Algemeen de mogelijkheid dit met Thunderbird te laten samenwerken uit te zetten, evenals Globaal zoeken en indexering.
Mocht je ook antivirus- of andere beveiligingssoftware gebruiken die iets met e-mailscanning te maken heeft, kan dat ook veel invloed hebben, dus dat kun je best uitschakelen in het paneel Beveiliging > tabblad Antivirus.
Pas daarna zou ik het in het verplaatsen van berichten en mappen zoeken
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.