Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
kreeg een melding om mijn émail prog te vernieuwen ,maar zou ik dan mijn gegevens van het vorig programa kwijt zijn(adressen enz)
zie ook dat het niet meer gratis is
Raar , ik kom met mijn link en uw link op dezelfde pagina uit en heb de Thunderbird Setup 102.3.1.exe daar vanmorgen gedownload.
Uw link Overzicht, mijn link Updates
Ah ... de link voor downloads moet je ALTIJD gebruiken op de Overzicht-pagina. Die wordt nl. mee aangepast bij het plaatsen van een update naar de meest recente.
De links bij de updates zelf moet/mag je enkel gebruiken als je expliciet oude versies wil ophalen. Die blijven nl. op de server van PCTuts beschikbaar tot we eens (periodiek) een beetje opruimen.
Ah ... de link voor downloads moet je ALTIJD gebruiken op de Overzicht-pagina. Die wordt nl. mee aangepast bij het plaatsen van een update naar de meest recente.
De links bij de updates zelf moet/mag je enkel gebruiken als je expliciet oude versies wil ophalen. Die blijven nl. op de server van PCTuts beschikbaar tot we eens (periodiek) een beetje opruimen.
Ga naar Extra instellingen algemeen en onderaan vink je aan "controleren op updates maar mij laten kiezen of ik ze wil installeren" Zo heb je altijd de laatste versie. Je kan daar ook kiezen om de updates automatisch te laten installeren als je wil
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.