Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is TS niet zijn/haar vraag. De vraag is hoe het komt dat dit uitgeschakeld is en niet aangezet kan worden. Dit is om later te kunnen gebruiken. Niet nu meteen, wat overigens wel kan, als je zegt, dit staat goed zo, je maakt daarvan een herstelpunt en als je ooit eens in de problemen komt, kan je naar deze verse start laat ons zeggen terug keren.
effe een verklaring ..
J.W. bedoeld eerder wat heb je aan je huidige herstel punten gemaakt in een vorige build ...
antw : daar heb je niets meer aan aangezien er een nieuwe build aanwezig is !
#Lspecial hier werd deze optie niet uitgezet doch de herstel punten die aanwezig waren werden hier wel verwijderd tijdens het upgraden naar de 22H2
*er werd hier nadien handmatig een punt aangemaakt .
Ikzelf maak ook nooit een herstelpunt aan. Revo uninstaller maakt deze wel aan als ik eens een appje verwijder. Maak er wel nooit gebruik van, daar het de free versie is, kan ik deze volgens mij in Revo niet uitschakelen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.