Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik download regelmatig films van Spotnet. Vaak staat bij de beschrijving van de film dat deze Nederlands ondertiteld is. (vermeldt wordt: Nederlands ondertiteld - instelbaar of ook soms: Ondertitels Nederlands ingebakken).
Wanneer ik deze film op DVD wil gaan zetten blijkt dat er geen ondertitels aanwezig zijn. Ik heb van alles geprobeerd maar ik kan niet vinden wat ik fout doe. Wie kan mij uit de brand helpen ? Met vriendelijke groeten Tinie Janssen
 
Uiteraard ben je te alle tijden afhankelijk van de uploader die de film in de nieuwsgroepen heeft gezet en dat de info juist is die een spotter over deze film op Spotnet vermeld.

Een voorbeeld: Ik upload een film zonder Nederlandstalige ondertiteling en jij spot deze en zet dit op Spotnet en vermeld er bij dat de film een Nederlandstalige ondertiteling heeft.
 
Als je de film (in avi) samen met de ondertiteling (in srt) samen op een dvd gewoon kopieert, is het mogelijk dat de titels niet worden weergegeven. Dit zijn dan wel 2 aparte bestanden die dezelfde naam moeten hebben. Alleen door de extentie verschillen ze. Niet alle spelers ondersteunen dit. Een ingebrande ondertiteling moet zowieso gezien worden.
Wil je geen problemen hebben, dan moet je de film naar DVD omzetten met een programma (vb ConvertXtoDVD of AVS converter) maar je mag dan ook niet vergeten om het ondertitelingsbestand mee te geven bij het omzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan