Status
Niet open voor verdere reacties.
de kaspersky heeft dus een zelf beschermings module en bijgevolg zal deze dus niet uit te schakelen zijn ...je dient dus eerst deze beschermings module uit te zetten !


Zelfbescherming van Kaspersky Anti-Virus is standaard ingeschakeld.
U kunt, indien nodig, Zelfbescherming uitschakelen.
Kaspersky Anti-Virus Self-Defense uitschakelen:
Open het venster met de programma-instellingen.
Selecteer de component Zelfbescherming in het onderdeel Geavanceerde instellingen links in het venster.
Vink het vakje Zelfbescherming inschakelen uit rechts in het venster.
 
je hoefde ook niet het sfc log te plaatsen ... je diende enkel maar mee te delen wat het resultaat was van deze sfc en dat heb je gedaan .
 
Goede morgen, goed nieuws: ik heb versie 2.00.211 geinstalleerd en alles werkt naar behoren.
Het lag dus WEL aan kaspersky. Ik heb de bescherming uitgeschakeld (verder niks) en toen installeerde hij zonder probleem. (lachen)
Alles is dus eindelijk opgelost.
Hartelijk dank voor het meedenken en alle moeite die je gedaan hebt. Lieve groet Sonia1965
 
graag gedaan ... mooi dat je vermeld dat het dus aan de zelf bescherming module lag daar hebben anderen dan ook weer voordeel mee .. fijn dat het je dan toch uiteindelijk gelukt is ...
 
zonde dat je nu met 2 payservers zit ...of was de eweka afgelopen ..!
 
Ja tuurlijk geef ik die info mee, we zijn hier om elkaar te helpen, dus ik hoop dat de info iemand anders van dienst kan zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan