Status
Niet open voor verdere reacties.
Lieve Lana, jij hebt deze versie zelf aan mij geadviseerd, nog geen 2 maanden geleden aahahahaah

Ik heb effe gezocht spotnet verschillende versies

Ik heb de Database Loader geadviseerd te gebruiken omdat de boel bij jou vastliep en deze loader werkt voor Spotnet versie 1.8.1 en geen idee of dit ook voor versie 2 werkt.

Daarna heb je zelf versie 1.8.1 geïnstalleerd en niet op mijn advies hoor.
 
ik heb daar juist ook effe de versie 1.8.63 geinstalleerd ..op een andere virtuele Windows 10 en nadat ik dus de gegevens heb ingegeven en op verbinden heb geklikt ging deze dan ook van start ..ondervind hier dus ook geen problemen mee.
*nu dien ik er wel bij te vermelden dat deze dus ruim 1 uur nodig had om dan ook alles op te halen van headers en reacties momenteel is deze nu bezig met het bijwerken van de spotters ID

Ashampoo_Snap_2016.09.24_18h28m00s_006_.png
Ashampoo_Snap_2016.09.24_18h28m35s_007_.jpg

het ligt denkelijk aan je payserver eweka ...heb je datgene al eens toegepast wat ik eerder vermelde betreffende het verwijderen van de 2 regels (zie bericht 5)
 
Ik heb je advies opgevolgd en alles zo gedaan zoals aangegeven. Helaas blijft hij weer hangen bij het bijwerken van de spotter ID. Ik denk dat ik gedoem ben om versie 1.8.1 te blijven gebruiken....zucht
 
raar dat ik op de virtuele Windows 10 er geen problemen mee heb met versie 1.8.63..

Ashampoo_Snap_2016.09.24_19h38m05s_013_.png

open de map " ProgramData " eens en vervolgens de map Spotnet ...
rechts klik op het XML Document Providers en kies bewerken ....
kopieer dit en plak dit vervolgens eens in een pb die je aan me stuurt ...dit om na te gaan of je wel de juiste poorten gebruikt ...
 
ik krijg de melding: er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Kan dus niks met die file....rechtsklikken geeft zelfde melding. dubbel klikken erop ook.
Ook heb ik dbc loader laten lopen, deze doet het dus ook op versie 1.8.63, maar leverde ook niks op. Hij blijft altijd hangen bij het bijwerken van de spotter ID op 2906698
 
Ben je al eens helemaal opnieuw begonnen. Spotnet verwijderd, maar ook de map ProgramData / Spotnet
Deze laatste wordt met het verwijderen van Spotnet namelijk niet mee verwijderd en moet je handmatig van de pc verwijderen.

Ik zou dan meteen met versie 2 gaan proberen.
 
rechtsklik op het XML document en openen met kladblok zou moeten lukken ..

*aangaande op de post van Lana vind je ook in de AppData map >local een map "spotnet " vermeld en deze dient dan ook verwijderd te worden !

**concreet vind je dus op 3 locaties een map " spotnet " terug ...
1-program files (x86)
2-programdata
3-appdata
 
melding: er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Dus zoals ik al vermelde ook krijg ik deze melding bij het rechts klikken erop, zo ook als ik dubbel klik erop. Ik kan niks met het xml bestand doen.
 
De map Spotnet in de map AppData / Local hoeft niet ( mag wel ) verwijderd te worden, hier staan geen configuratie instellingen. Hier staan eigenlijk alleen maar de update installatie bestanden wat natuurlijk wel onnodige schijfruimte is.
 
goed, ik heb alles verwijdert zoals aangegeven. pc opnieuw opgestart en ben meteen met nieuwste versie begonnen. 2.1 nog wat. die in de link staat. Krijg bij het installeren meteen de melding: installation failed. see log for more information. In de log staat het dezelfde als in bovengenoemde reactie ( die lange foutmelding).
Alles weer verwijdert en versie 2.0 geprobeerd. Dezelfde fout melding meteen bij installatie. ( installation failed, see log for more information)
Weer alles verwijdert en nu versie 1.8.63 geinstalleerd. Helaas bij deze toch het probleem met het bijwerken van de spotter ID. Hij blijft telkens hangen bij 2906698 van de zo en zoveel. Telkens bij het zelfde getal.
 
hoelang ben je nog gebonden aan je payserver ....anders probeer je eens een andere ...ik begin stilaan te denken daar dus de oorzaak zit !
 
de xml file geeft het volgende aan:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="newsreader123.eweka.nl" Username="sonia1965" Password="v00dHvIPG4geUoRTgBGIpA===" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader123.eweka.nl" Username="sonia1965" Password="v00dHvIPG4geUoRTgBGIpA===" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="newsreader123.eweka.nl" Username="sonia1965" Password="v00dHvIPG4geUoRTgBGIpA===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Ik moet erbij vermelden dat eweka mij geadviseerd heeft om post.eweka.nl te gebruiken zodat ik reacties kan zien en plaatsen. En ook bij deze instelling had ik de problemen. Daarom heb ik deze instelling eens geprobeerd, maar helaas ook hierbij blijft de spotter ID hangen bij 2906698
 
ik had eerst usenetserver, maar die vond ik te duur worden. Ben sinds 3 maanden naar eweka overgestapt. Maar ongeveer op dezelfde tijd naar windows 10 overgegaan. Heb meer problemen gekregen sinds ik windows 10 heb. zo kreeg ik ITunes ook niet meer aan de praat.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar welke payserver kun je adviseren. Ik download veel films en muziek en hoop rond de 10 euro uit te komen per maand met een goede snelheid.
 
ik heb de inhoud van de xml file geplaatst, maar ik zie hem niet terug in de reactie...

Moderator Notice: ik Qtex heb de xml file weg gehaald daar jouw inlognaam en wachtwoord vermeld stond ... een andere eweka gebruiker kan deze dan gebruiken en dat wil je best niet .
gelieve zulke bestanden enkel via een pb mee te delen ...ik heb je een aangepaste xml per pb meegedeeld ...plaats deze aangepaste eens in de plaats van de orginele .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan