Audio spotify

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Bestaat er een manier dat je muziek van spotify kan afhalen ipv via usenet ze te gaan zoeken.

greets

ed
 
Ja, met een premium-abonnement kan je nummers downloaden voor offline beluisteren.
Alle andere apps zijn illegaal en daar kunnen wij uiteraard niet aan meewerken zonder ons forum in gevaar te brengen.
 
Dit zijn de prijzen https://www.spotify.com/nl/premium/#plans .

Ik heb Individual € 10,99 per maand.

hoe downloaden
Dan moet je op het apparaat waar je uw muziek van spotify wil beluisteren ,spotify op hebben.
Klikken op waar bij mij met rood onkring staat dan word de muziek gedownload .
Dan luister je ook zonder reclame .

1722076510784.png
 
Je kan proefversies van 30 dagen downloaden
om ze bijvoorbeeld om te zetten naar mp3 en heb je ze dan fysiek in handen

voorbeeld is : Pazu Spotify to MP3 Converter of ViWizard Spotify Music Converter

Daarna kan je besluiten om alsnog het programma te kopen
 
Dit zijn de prijzen https://www.spotify.com/nl/premium/#plans .

Ik heb Individual € 10,99 per maand.

hoe downloaden
Dan moet je op het apparaat waar je uw muziek van spotify wil beluisteren ,spotify op hebben.
Klikken op waar bij mij met rood onkring staat dan word de muziek gedownload .
Dan luister je ook zonder reclame .

Bekijk bijlage 255319

Denk dat Spotify zijn TOS heeft aangepast of gaat aanpassen en downloaden niet meer gaat toelaten.
Kan zijn ik verwar met een andere streamingdienst maar ik dacht Spotify. (Gebruik het niet, volg het dus ook minder.)
 
Ja ik heb abonnement maar download de liedjes niet ik luister met data,
Ik heb van iemand een uitleg gekregen hoe hé je telefoon (android) kunt instellen en de liedjes downloaden naar je pc, maar ik vind die instelling niet op mijn gsm en dit bericht is verwijderd.
Sommige cd's heb ik nog graag in mijn handen.
 
hoe hé je telefoon (android) kunt instellen
dus smartphone
en de liedjes downloaden naar je pc,
nu hebben we het over PC
maar ik vind die instelling niet op mijn gsm
en nu weer over een gsm ... wie kan er nog volgen !
en dit bericht is verwijderd.
Dat zeg je me nét iets te dikwijls - ik kan geloven dat je het niet vindt, maar zeg dan niet meteen dat het is verwijderd aub - want dat is slechts in uitzonderlijke omstandigheden ook werkelijk zo !
 
Gewoon gebruik van de zoekfunctie van het forum geeft je deze discussie terug, van jou en ongeveer 1 jaar geleden ...

is het deze ?

 
Nee het was in deze discussie, ik heb zelfs de link opgeslagen, maar diegene die dit postte is weg
Eigenlijk vind ik dat je als levenslang VIP lid je eigen post zou mogen kunnen verwijderen, ik dacht dat dit vroeger zo was, nee?
Ik zal deze avond de link online zetten als ik het niet vergeet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan