Online apps Spotify

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Van de ene op de andere dag is mijn Spotify maar liedjes aan het downloaden bv 160 van de 2679.
Ik heb geen volglijsten dus ik moet niemand zijn nieuwe nummers downloaden.ik kan niet de app deleten en terug installeren want dan moet ik zo'n 6000 nummers die ik via Shazam opneem terug gaan downloaden dit duurt een paar uur.

Enig idee wat de oorzaak is.
Thanks

Ed
 
als je betaald voor Spotify dan kan je liedjes ofline beluiteren eerst download en onderweg kan je ze beluisteren.
ga naar bibliotheek en daar de afspeellijst dat is aan downloaden is
als je dat aan downloaden ben in bibliotheek gevonden hebt daar op de 3 puntje klikken dan op downloaden en zo stop je de downloaden

afbeelding Spotify lijst Happy tunes
1689836187768.png


je kan ook eens kiezen om overal afte melden
dit doe je via deze link https://www.spotify.com/be-nl/account/overview/ en dan onderaan

1689835910167.png
 
Als je gewoon op het groene hartje klikt zijn ze allemaal ineens weg ook hoor. Waarom moet ik mij volledig afmelden ben ik mijn 6000 nummers van een zelf gemaakte lijst kwijt, ik het geen goesting om ze opnieuw te downloaden. Heb een account.

Het probleem is hij begint spontaan te downloaden en ik volg niemand.
 
Dus doe je tip 1 van @Patrick.S en niet tip 2.
Stopt het downloaden en ben je zeker niets kwijt.

Overigens zie je spoken denk ik wat die lijst betreft. Als je een account hebt worden je afspeellijsten toch bewaard ? Als je opnieuw aanlogt staan ze er nog. Is bij mij al jaren het geval, zelfs met een gratis account.
 
Spotify zei eens tegen mij verwijder je account en installeer opnieuw de app, je liedjes staan er nog allemaal in maar je moet ze opnieuw downloaden
En betreffende tip 1, ik zie niets in mijn Spotify dat aan het downloaden is, het komt op mijn gsm scherm, nr 168 van de 1670 aan het downloaden dat vind ik eigenaardig, ik kan niets zien in de de app zelf.
Thanks

Ed
 
Als je niets ziet in Spotify wat is dan eigenlijk je probleem nog ? Of was het probleem ? Volgens mij was er nooit een probleem, tenzij dat je misschien je smartphone meldingen eens moet wissen ...
 
nee maar waarom komt de download pij op mijn gsm scherm met de melding dat spotify aan het downloaden is en hoe wis ik mijn smartphone meldingen.

moet nu een tijdje weg Philip ik lees je later wel
 
dat hangt af van je merk, type en OS op die smartphone - kan ik geen sluitend antwoord op geven.
Bij mij (OnePlus) geeft één van de 3 schermknoppen een overzicht te zien van alle runnende processen en staat er een knopje onder (kruisjes) om alles stoppen en het geheugen vrij te maken...

Als je het echt niet weet kan je eens proberen het toestel gewoon eens te herstarten. Is sowieso goed dit - bij intens gebruik - eens per week, of minstens ééns per maand te doen.
 
@Patrick.S Je moet even herlezen wat de TS in het vorige puntje stelt : er is helemaal géén download te zien in zijn Spotify.
Hij heeft blijkbaar alleen een melding van een download op het scherm van zijn smartphone !?

Wat dat zou kunnen zijn snap ik niet en het is al helemaal géén probleem voor zijn Spotifiy.
 
normaal als je een melding naar rechts of lings zwaaipt ( veegt ) dan gaat die melding weg
maar blijf even drukken op de app kijkt of er dan iets tussen staat dat die download veroorzaakt
als je smartphone dit ook weergeeft dit op de
IMG_0184.png

je. Kan altijd de app eens verwijderen en opnieuw installeren
 
Laatst bewerkt:
dat hangt af van je merk, type en OS op die smartphone - kan ik geen sluitend antwoord op geven.
Bij mij (OnePlus) geeft één van de 3 schermknoppen een overzicht te zien van alle runnende processen en staat er een knopje onder (kruisjes) om alles stoppen en het geheugen vrij te maken...

Als je het echt niet weet kan je eens proberen het toestel gewoon eens te herstarten. Is sowieso goed dit - bij intens gebruik - eens per week, of minstens ééns per maand te doen.
dit heb ik niet staan op miijn Motorola G82 5G denk ik, herstarten doe ik elke week zo wie zo dat is goed voor een smartphone.
waar staan die schermknoppen Philip en wat bedoel je juist met schermknoppen, ik heb zoveel knoppen staan.
normaal als je een melding naar rechts of lings zwaaipt ( veegt ) dan gaat die melding weg
maar blijf even drukken op de app kijkt of er dan iets tussen staat dat die download veroorzaakt
als je smartphone dit ook weergeeft dit op de
Bekijk bijlage 253759
je. Kan altijd de app eens verwijderen en opnieuw installeren
ga ik eens proberen als het zich nog eens voordoet, maar Philip zei dat je je nummers niet kwijt bent die je gedownload hebt als je de app verwijderd en opnieuw installeert; ik denk het ook niet die staan toch op je telefoon of niet?
 
ik heb een mail verstuurd naar support spotify die antwoorden vrij vlug heb erbij gezet dat ze niet met hun soms gewoonlijk antwoord afkomen verwijder de app en download alles terug opnieuw,
ik laat jullie iets weten.
Ed
 
waar staan die schermknoppen Philip en wat bedoel je juist met schermknoppen, ik heb zoveel knoppen staan.
dit zijn schermknoppen :

1689941186405.png

ga ik eens proberen als het zich nog eens voordoet, maar Philip zei dat je je nummers niet kwijt bent die je gedownload hebt als je de app verwijderd en opnieuw installeert; ik denk het ook niet die staan toch op je telefoon of niet?
Idd. dat zei ik - als je ze werkelijk gedownload hebt hé ...
 
als deze schermknoppen zijn op uw gsm dan staan die waarschijnlijk onderaan nietwaar,
bij mij staat daar een driehoekje naar links, een bolletje in het midden en rechts een vierkantje
als ik op het vierkantje druk dan zegt hij nu geen recente items want niets van app's draait

als ik op het bolletje klik dan is dit de vraagfunctie aan google
en het linkse pijltje is om terug te keren das alles
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan