Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, nooit zo geweest want het kan gewoon niet ! Dan zou elke discussie kunnen gemanipuleerd worden en zou het aantal welles/nietes ruzies niet te overzien zijn. Zou het forum verworden tot één grote manipulatie.Eigenlijk vind ik dat je als levenslang VIP lid je eigen post zou mogen kunnen verwijderen, ik dacht dat dit vroeger zo was, nee?
Er is wel een periode voorzien waarin je je eigen bijdragen kan bijsturen, aanpassen, verwijderenNee, nooit zo geweest want het kan gewoon niet ! Dan zou elke discussie kunnen gemanipuleerd worden en zou het aantal welles/nietes ruzies niet te overzien zijn. Zou het forum verworden tot één grote manipulatie.
Er is wel een periode voorzien waarin je je eigen bijdragen kan bijsturen, aanpassen, verwijderen ... maar je kan dus niet dagen later beweren dat je iets niet zou geschreven hebben of zo ...
Zou overigens niet sporen met je problemen om oudere bijdragen terug te vinden - dat zou enkel NOG erger worden.
dan mag jij mij die link eens geven, maar is dit niet gevaarlijk van China??Als je regelmatig kijkt naar weggeefprogramma's (ik doe het dagelijks) zie je de Spotify download programma's vanzelf voorbij komen. Altijd komende uit de Volksrepubliek China.
Levensgevaarlijk!...is dit niet gevaarlijk van China?
settings ? nikske settings - gewoon doen wat het online tool zegt en nummer binnen in seconden ... Perfect !lijkt zeer handig maar vind bij mij niet de juiste settings,
OK ... ik ben alvast verbaasd hoe makkelijk en hoe snel die online downloader werkt !
De ontdekking van de maand voor mij ...
In je voorbeeld was je vanuit een album vertrokken en krijg je dus het ganse album in een zip - midden van de pagina ...en zie ik dat
Wie zijn 'ze' ? Alleszins vergeet al die complicaties.eerst zeggen ze:Het enige wat je hoeft te doen is de Spotify-link kopiëren en plakken in het formulier van Spotifydown, klik op de knop 'converteren' en het is allemaal goed! Die optie heb ik niet
Dan iets verder zeggen ze: Plak die link vervolgens in SpotifyDown en druk op 'Verzenden'. verzenden heb ik niet
en als ik op download druk gebeurt er niets, kan je even helpen voor dit mooie dat ik geplaatst heb