Audio spotify

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Bestaat er een manier dat je muziek van spotify kan afhalen ipv via usenet ze te gaan zoeken.

greets

ed
 
Eigenlijk vind ik dat je als levenslang VIP lid je eigen post zou mogen kunnen verwijderen, ik dacht dat dit vroeger zo was, nee?
Nee, nooit zo geweest want het kan gewoon niet ! Dan zou elke discussie kunnen gemanipuleerd worden en zou het aantal welles/nietes ruzies niet te overzien zijn. Zou het forum verworden tot één grote manipulatie.

Er is wel een periode voorzien waarin je je eigen bijdragen kan bijsturen, aanpassen, verwijderen ... maar je kan dus niet dagen later beweren dat je iets niet zou geschreven hebben of zo ...

Zou overigens niet sporen met je problemen om oudere bijdragen terug te vinden - dat zou enkel NOG erger worden.
 
Ik stel voor dat we de over-en-weer in dit topic terug brengen en beperken tot het onderwerp : downloaden van Spotify nummers...
Nog iemand hierover iets bij te dragen ? Ga je gang... :cool:
 
Nee, nooit zo geweest want het kan gewoon niet ! Dan zou elke discussie kunnen gemanipuleerd worden en zou het aantal welles/nietes ruzies niet te overzien zijn. Zou het forum verworden tot één grote manipulatie.

Er is wel een periode voorzien waarin je je eigen bijdragen kan bijsturen, aanpassen, verwijderen ... maar je kan dus niet dagen later beweren dat je iets niet zou geschreven hebben of zo ...

Zou overigens niet sporen met je problemen om oudere bijdragen terug te vinden - dat zou enkel NOG erger worden.
Er is wel een periode voorzien waarin je je eigen bijdragen kan bijsturen, aanpassen, verwijderen
dit bedoelde ik, maar dit is ook niet meer niet?
 
dan ga ik op de pagina die ik u heb gegeven en krijg ik dit
1722540964155.png


dan klik ik op downloaden
en zie ik dat

66abe4baf1d95-spotify.jpg

eerst zeggen ze:Het enige wat je hoeft te doen is de Spotify-link kopiëren en plakken in het formulier van Spotifydown, klik op de knop 'converteren' en het is allemaal goed! Die optie heb ik niet
Dan iets verder zeggen ze: Plak die link vervolgens in SpotifyDown en druk op 'Verzenden'. verzenden heb ik niet
en als ik op download druk gebeurt er niets, kan je even helpen voor dit mooie dat ik geplaatst heb
Als ik download krijg ik deze melding:

Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information). ligt dus aan de browser waarschijnlijk??​

 
Laatst bewerkt:
OK .... klik op 'Link naar album kopiëren' - als je vanuit één nummer vertrekt staat er 'Link van nummer kopiëren' - en bij een playlist staat er 'Link van playlist kopiëren'.
Als je dat doet bevestigd Spotify dat de link gecopieerd is...

Ga dan in je browser naar 'spotifydown.com'
Krijg je dit :

1722541362905.png


Plak (Ctrl-V) de net gekopieerde link in vak 1, druk op Downloaden knop 2 en ... klaar.
Je nummer /album / of playlist komt er vliegensvlug aan.
 
eerst zeggen ze:Het enige wat je hoeft te doen is de Spotify-link kopiëren en plakken in het formulier van Spotifydown, klik op de knop 'converteren' en het is allemaal goed! Die optie heb ik niet
Dan iets verder zeggen ze: Plak die link vervolgens in SpotifyDown en druk op 'Verzenden'. verzenden heb ik niet
en als ik op download druk gebeurt er niets, kan je even helpen voor dit mooie dat ik geplaatst heb
Wie zijn 'ze' ? Alleszins vergeet al die complicaties.
Doe gewoon wat vlak onder de box staat op het openingsscherm van Spotifydown en wat ik ook in de voorgaande posts heb herhaald.

1722542166199.png
 
Terug
Bovenaan